21 Temmuz 2016 Perşembe

+1 down hayat kolaylaştıran hastane!

    Geçenlerde İnci'nin doktor kontrolüne giderken kendim de hafiften faranjit olduğum için, ben de bi kbb ye görüneyim dedim.. velhasıl inci nin doktoru ile karşı karşıya olunca hemen muayene olurum diye düşündüm... benimki mesleki deformasyon, konuştukça tetikliyor. öksürük hala geçmiş değil...

    neyse önce inci ye barkod aldım, sonra kendi kimliğimi uzattım.. bankoda duran görevli kız "sizden ücret alınmıyormuş zaten, buyrun barkodunuzu" dedi.. "bi dk nasıl yani ? " dedim.. "buraya not düşülmüş siz ücret ödemiyorsunuz" dedi.. " nedenini nasıl öğrenebilirim? "dedim. "onu biz bilemeyiz, burada müdür yardımcısının bilgisinde olduğu yazıyor" dedi.. şeytan dedi git kapısına , ağzına ne geliyorsa söyle...

    aylardır doğum yaptığım o lanet hastaneye gidiyorum... evet şikayetçi olmama rağmen.. çünkü incinin telefondan bile ne olduğunu anlayan, bize her gidişimizde doktor kimliği dışında insanca yaklaşan bi doktoru var... sırf o adam orda diye, önünden bile geçmek istemediğim hastanenin koridorlarında 9 aydır dolaşıyorum... üstelik ayda 8 kez gitmişliğimiz de var.. artık ototparkçı amcadan tutun da, doktor asistanlarına, banko görevlisi kızlara kadar herkes inci yi tanıyor... randevu almadan gittiğimizde, hatta inci nin kimliğini unuttuğumuz günde bile o doktor bizi zor durumda bırakmadığı için hala ordayız..


    ama bu nedir yaaa?? neyin kafası bu? benim hayatım kökten etkilenmiş, tabiri caizse hayalini kurduğum değil, aklıma hayalime gelmeyecek bi hayata sürüklenmişim, ayda 8 kez kızımı getirdiğim doktor ücretini mahkemelik olmama rağmen ödeyebiliyorum da, sen benden o kıytırık 60 tl yi almayarak benim hayatımı mı kolaylaştırdığını zannediyorsun? ? kızımdan da benden de alacaksın o muayene parasını! açlıktan ölsem sizden gelecek 60 tl ye dönüp bakmam!

    bu suçluluk psikolojisi değil de nedir biri bana açıklasın? biz bi halt yedik, senin çocuğun durumunu anlamadık, sen şimdi gel burda bedava muayene ol, bu iş de böyle kapansın mı? bunu mu demek istiyorsunuz? ya da mahkemeye verdim diye orda harcadığım her kuruşu geri isterim diye mi korkuyorsunuz da para harcatmıyorsunuz? ben çocuğunu ayda 8 defa oraya getiren, emin olana kadar aynı tahlili haftada 3 kez yaptıran bi anneyim.. sizin 60 tl niz mi bizim hayatımızı kurtardı, kolaylaştırdı şimdi? 

    yok dayanmadım kadının kapısına.. hala oraya evladım için gitmek zorundayım çünkü... ama mahkeme günü geldiğinde buraya yazdıklarımı yüzlerine karşı soracağım! haftada 5 gün eğitime, ayda 8 kereye kadar doktora götürdüğüm kızımın neyini kolaylaştırdınız? şu mahkeme bi sonuçlansın, işte o zaman görüşeceğiz o 60 tl lik davayı da !!!

3 yorum:

  1. Haftada 5 gun egitime nasil gidiyorsunuz ozel olarak mi aldiniz devlet sadece 1 saati karsiliyor diye biliyorum....

    YanıtlaSil
  2. MAHKEME SÜRECİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞEBİLİRMİYİZ. AYNI KONUMDAYIZ SANIRSAM.. CEYHUN : 05325052980

    YanıtlaSil
  3. bilgisayar başındasınız ve sıkılıyorsanız korkunç hikayeler okuyarak can sıkıntınızı geçirebilirsiniz korku hikayeleri okuduktan sonra tüyleriniz diken diken olacaktır (:

    YanıtlaSil