7 Ekim 2016 Cuma

+1 down anne baba yıldönümü

    7 ekim... düğün yildonumumuz... bizim evlilik isi böyle birazcık karışık... ben ilk Hakkari ye atandım... eş durumu hakkini yaz tatilinde kullanmak için de şubatta tatile gelince 21 gün içinde, kız isteme,söz,nişan,nikah hallettim döndüm... o 6 şubat tarihini hala evlilik yıldönümü olarak kutluyoruz...
Ama 7 ekime de kiyamiyoruz😊

    Dolayısı ile o kiyamadigim gün bugün... lise hayatini ayni adamı beğenerek ama asla söylemeyerek, sonra üniversiteye gidince hic beklemediği bi anda o aşık olduğu adam hayatına girmiş biri olarak, birlikte geçen her gün kutlamaya değer... hele bir de birlikte geçen bi down hikayemiz varsa... 

    Geçen sene bu günü kutlarken karnım burnumda inci yi bekliyorduk... meğer 9 gun varmış kuzuma kavusmamiza...  1 yıl geçti... ağladık ilk önce ..sonra o bize bi güldü,hala birlikte gülüyoruz...birdaha hic ağlamadım... 1 yaşında oluyor benim minik kuzu... köstek olanlara, bizi anlamayanlara, tüm kosturmacalara, yorulmalara, yetişmeye çalışmalara, söylenen yığınla gereksiz lafa rağmen büyüdük... uykusuz gecelere, ateşli geçen günlere, Acil maceralarına, eğitim ağlamalarına, diş kaşıntılarına, gece huysuzluklarina rağmen büyüdük... ve farkettim ki ne olursa olsun zaman çok hızlı geçiyor... 

    İnciye rapor almak için uğraşırken 2 aylıktı... simdi nerdeyse 12 oluyor... ne mi hatırlıyorum onca zaman içinde?

     İncinin gülüşü ve uğurun onu sevişi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder