30 Ağustos 2016 Salı

+1 down korkular.

   her gün harika yorumlar alıyorum,çok teşekkürler her birinize... güçlü kadın, mükemmel anne vs dile getirdiğiniz sıfatların kaçını hakediyorum bilmiyorum.. ama benim de korkularım var, olmaz mı hiç..

   en son hafif de olsa umutlarımın yeşerdiği korkumdan bahsetmek istiyorum.. inci ya konuşamazsa? konuştuğu anlaşılır olmazsa?

   uzun zamandı aklımı kurcalayan korkularımdan sadece biri bu... bek işaret diline kadar araştırmalar yaptım... acaba öğretsem mi? öğretirsem işaret diline alışır da konuşmazsa ? öğretmezsem ya anlaşamazsak... bla bla bla... 

  size beki saçma gelecek ama bi süredir hep aklımı kurcalıyor... en son 10. ay kontrolünde doktoru sordu, babıldıyor mu? hayır... babababa ddedde filan yok bizde.  ama çok sinirlendiğinde bigün lalalala demeye başladı inci... bir başka gün yayay.. sanırım evde bütün gün şarkı söyleyerek dolaştığımdan olsa gerek :)

    öğretmeni demişti ki " evde karşısına geçip akşama kadar bababa desen de söylemeyebilir, ama sen ona onun sevdiği bir şarkıyı söyle, o istediği heceyi aradan çeker alır" ... öyle yaptım.. süt içerken şarkı, kucağımda dans ederken şarkı, uyuturken şarkı... apartman komşularıma hoşgörüleri için teşekkürler :) şayet sesim bir seze aksu değil, bilginize :)

   velhasıl inci lalallala öğrendi. o kadar şarkıya hece olarak bunu seçti.

   dün beni ağlattı.. yemek yedirmeye çalışıyordum,ağzı dolu iken yoğurt vermek istedim yutmasına yardımcı olmak için... kızdı bana açmadı ağzını ilk önce... sonra tekrar denedim.. inci başladı böböböb dödödödö diye bağırmaya... ağlanmaz mı be... farklı bir ses çıkarmış o minik kuş, hiç ağlanmaz mı? çekebildiğim kadarını kameraya kaydettim.. izleyip izleyip ağlıyorum:) öğretmenine bile yolladım hemen.. utanmasam doktoruna da yollayacaktım sevinçten... 

    yani bir damla umudum yeşerdi yine içimde... bugün 30 ağustos zafer bayramı.. dün 29 ağustos bizim minik heceleme zaferi bayramımız olarak tarihe not düşülsün istedim.. hadi öptük kocaman :)

5 yorum:

  1. Merhaba Süreyya Hanım,
    Azminize hayran kaldım.İnci dunya tatlısı bır kız Bahtı ve yolu herzaman acık olsun.İntagramdan yazdım nerde otrudugunuz bılmıyorum ama yakın olmus olsaydık szıe yardım etmek ısterdım.Ne zmaan yazmak ıstersenız yaza bılırsınız.Siz gercekten haıka bı annesınız .Sevgilerimle Leyla Yılmaz

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ikinize de uzun omurler..

    YanıtlaSil
  4. İnci.. Gülüşünü sevdiğim. Sen ne muhteşem bir meleksin ya :) Merhaba Süreyya Hanım, inci gibi sizde özel bi insansınız ve Rabbim, gücünüzü arttırsın İnci için. Benim de down sendromlu, 1.5 yaşında bir kuzenim var ve ailece bayılıyoruz bu miniğe. İnci gibi bir meleğin varlığını öğrenince daha da mutlu oldum. Sen hep gül çocuk. Çünkü biz özel olmayanlar somurtarak bu dünyayı yeterince çekilmez hale getiriyoruz. Sen gül ki dünya yaşanılabilir bir yer olsun. Öptüm gülen gözlerinden :)

    YanıtlaSil
  5. İnci.. Gülüşünü sevdiğim. Sen ne muhteşem bir meleksin ya :) Merhaba Süreyya Hanım, inci gibi sizde özel bi insansınız ve Rabbim, gücünüzü arttırsın İnci için. Benim de down sendromlu, 1.5 yaşında bir kuzenim var ve ailece bayılıyoruz bu miniğe. İnci gibi bir meleğin varlığını öğrenince daha da mutlu oldum. Sen hep gül çocuk. Çünkü biz özel olmayanlar somurtarak bu dünyayı yeterince çekilmez hale getiriyoruz. Sen gül ki dünya yaşanılabilir bir yer olsun. Öptüm gülen gözlerinden :)

    YanıtlaSil