17 Haziran 2016 Cuma

+1 down 8.ay..

   İnci dün 8. ayını doldurdu... ne çabuk geçti be.. daha dün tek kolumun üzerine yatırabildiğim çocuğu şimdi kucağıma sığdıramıyorum... 8 ayda ne mi oldu?

   inci 3.5 aylıkken çıngırak sallamayı öğrendi..ondan sonra başladı ümitlerimiz atmaya... 4 aylıktı bigün pat diye dönüverdi.. daha başlamamıştık fizyoterapiye... sonra herşey yavaş yavaş ilerlemeye başladı.. şimdi nerdeyiz bilmiyorum,bilmek de istemiyorum... normal çocuk olsaydı neler yapabilecekti merak etmiyorum.. hiç açıp da 8 aylık bir bebek ne yapabilir diye okumadım.. ben sadece "sıradaki? " diyorum... neyi tamamlarsak ne gelir, bildiğim bu kadar... şimdi inci el sallamaya çalışıyor, sadece kolunu kaldırıyor bizim elimize uzanır gibi... sırada elini sağa sola sallaması var, bir tek bunu biliyor ve onu bekliyorum.. 
  
    fizyoterapi demişken, inci sanırım artık oturma işini çözmek üzere...üzere diyorum, çünkü hala kendini geri atabiliyor otururken.. o göbüş yok mu göbüş, bi kuvvetlense ordaki kaslar, yıkılmayacak benim boncuğum...az kaldı, o da olacak...

    başka ne mi yapıyor, büyüyor, gülüyor, oynuyor.. oyuncakları birbirine çarpıştırmaya çalışıyor, bazen kendine vuruyor bazen eline vuruyor... bazen de hiçbirini yapmak istemiyor ağlıyor..

    kankisi var defne, dün ilk kez kendi isteği ile ona sarıldı mesela... bu sizin için yine minik, bizim için koooocaman bir adım..sevgi yumağım benim.. sık sık da hasta oluyor, koşuyoruz doktora geçiyor.. şurupları şırınga ile verdiğim için ,şırınga görünce suratını ekşitiyor, hatta bazen ağlıyor.. kuymak çok seviyor, yumurta haşlanmışsa yemiyor, omlet yaparsam bayılıyor...

    parka çıkıyor, salıncakta sallanıyor, çimlerde oturuyor.. okula gitmeye devam ediyor, okuldakiler onu çok seviyor, o sürekli Buket öğretmenine kahkahalar atıyor:) 

   artık arabada ağlamıyor, uykusu gelince eeeeee diye ses çıkarmaya başlayınca şarkısını açıyoruz uyuyor.. ömrünün bi kısmı sanırım hep arabada geçiyor... ya eğitimdeyiz, ya doktorda çünkü :) 

   Özge öğretmenini dinliyor, ellerini tutmayı çok seviyor, hele yüzük varsa bırakmıyor :) Esra öğretmenine alıştı, Esra öğretmeni şuan kızıma karne hazırlıyor:) Mehmet öğretmenine ara sıra çirkefleşiyor ama görünce yine gülüyor:)

    özet mi oldu çok uzun mu yazdım bilmiyorum... dün parkta bi kadın geldi, "her yaptığını yaz ben içtiği sütün miktarını bile yazıyordum, mesela 7 aylıkken anne dedi"  dedi... çüş demek istedim, diyemedim... İnci bana anne demiyor, ama çok güzel diş kaşıyor çenemle :) inci bana çok güzel gülüyor... çok güzel kahkaha atıyor... çok güzel kollarını uzatıyor, on numara ellerimi tutuyor... biliyorum beni seviyor, e bu da şimdilik yetiyor... anne demediği için üzülmekle vakit kaybedersem bunlara nasıl sevinirim?

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder