8 Haziran 2016 Çarşamba

+1 down çabanın ödülü...

    Bugün sana yazmak istiyorum minik boncuğum 😍
8 aylık olmana günler kala (8gün) , mehmet hocan (fizyoterapist) dedi ki  " inci daha iyi oturuyor... " dünyanın en güzel cümlelerinden biri... inci ile başlayan, yapıyor, hallediyor, sallıyor, oynuyor, gülüyor gibi senin yaptığını anlatan yüklemlerle biten her cümle, dünyanın en güzel cümlesi benim için... ara sıra kendini geri firlatiyorsun ama olsun 😀 o da düzelecek yakında , çalışmaya devam kuzucuk...

    Bugün bir de fizik sırasında eline seni oyalamak için verdiğim oyuncakları birden bire çılgınlar gibi Sallamaya başladın... hemen kayda girdim tabi... güzel bisey yakalarım diye zaten neredeyse s.carken bile videonu cekiyorum bu ara 🙈 

    Ve yakaladım... ikisini sen birbirinden bagimsiz sallarken mehmet hocan seni hafiften çarpıştırmaya  teşvik edince, sen de aynaya baka baka çarpıstırdın💪 
Sonunda eline vurup ağladın ama olsun, günlerdir elimizde iki oyuncak senin karşında carptirip durduk.. Bugün meyvelerini toplamayalım mi ? O kadar kaza da oluversin artık 😊

    Bu kez ağlayamadım , çok kalabalıktı be kuşum 😊 ama şunu biliyorum ki sevinen sadece ben değilim.. ayrıca tek uğraşan da ben değilim... Bugün sadece fizyoterapi yapması gereken mehmet hoca, seninle oyuncak çarpıştırıyorsa, sen birşe yi başardığında özge öğretmenin kendi kızı yapmış gibi heyecanlanıyorsa, esra öğretmenin kendi haftalardır uğraşmasına rağmen bütün marifetlerini ona göstermediğine kızmak yerine yaptığın için seviniyorsa, bu hepimizin başarısı kızım... en büyük pay uygulayıcı olarak senin ama bizdeki mutluluk tarifsiz ...

    Ramazan ayındayız.. biliyorum ki Allah ın dua kapıları açık.. içimden geçenleri de biliyor... sağlıklısın... çok şükür... çok sık hastalanıyorsun şimdi olduğu gibi ama o kadar sorum etmiyorum... 46 kromozomun olsa da amazon gibi yaşamayacaktın, mutlaka hasta olacaktın zaten... O yüzden varsın 2 şurupluk hastalığın olsun 💜 gönlüm hiç olmamandan yana ama buna şükür.. Allah seni bana bağışlasın,sen hep yanımda ol... geçen akşam ilaçlarını içerken dilin geri kaçtı, nefessiz kaldın, morarmaya başladın, derken baban dilini çekince düzeldin... işte o an, " down diye mi üzüldüm, kollarımda ölse naparım?" Diye geçti hep aklımdan... O korku yetti bana... günlerdir etkisi devam ediyor...

     Sen hep yanımda ol boncuğum👼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder