2 Haziran 2016 Perşembe

+1 down ....

    İnci kuş uyudu... uyutmaya çalışırken ağlarsa kaldırıp mama verin, mama verince yemiyor ve ağlıyorsa önce uyutun, sonra uyurken mama verin 😊
  
    İsmini ifşa etmeyeceğim ama durumu yazmak gerek... geçen gün bi arkadaşım tam 41. Haftasının son günü doğum yaptı... ve aramıza Barış katıldı... hoşgeldin minnoş, bizi çok beklettin ama iyi ki geldin , inci kuşumun arkadaşı oldun 😍 

    O gün inci ile birlikte hastaneye gitmeden önce arkadasimla telefonda konuştuk... " nasıl cesaret ediyorsun yeni doğan bir bebeği görmeye gitmeye" dedi... bilmem dedim... ediyorum işte... sonra gidince ne hissettiğimi düşündüm.. bu ilk değildi ki... kuzenimiz alp bizden 11 gün sonra doğduğunda daha raporumuz gelmemişti ama ağlayarak geciriyordum günleri... sonra ömer katildi aramıza... ona gittiğimde inci 3 aylık ve durum gayet netti... hatta omeri gidip evde de gördüm... kucağıma aldım ve ağladım... Çok garip bi duygu... sağlıklı, 46 kromozomlu bir bebek ... farkı neydi inci den? Bakınca hic fark yok... koklayınca da..bebek kokusu... ama garip işte... 

    Sonra inci ile birlikte Barış i görmeye gittik... minnak... dışarıdan geldiğim için kucağıma almadim henüz... ama eve gittiğimizde tabi ki bi kucağa alınacak, yüzüne bakılacak, kime benzediği konuşulacak, anne ile baba arasında secim yapılacak... o da misss gibi bebek kokacak... o da aslında inci gibi bakacak... ağlayacak... gaz çıkaracak...

    Burdan cevap veriyorum sana canım arkadaşım... gidiyorum gitmesine ama, içimde kocaman bi ağlama isteği ile... kocaman bir düğüm oturuyor boğazıma... ağlamakla ağlamamak arasında kalıp seviyorum bebisleri... icimde kocamaaan bir burukluk... kimse yanlış anlamasin, sağlıklı doğan cocuklara değil garezimiz... bizimkilere hic değil... ama anlatamam dostum hissettigimi, kelimelere dökemem... 

    Barış arkadaşımızın tatlı annesinin dediği gibi... "anneliği baslarda yaşayamadın süreyya, daha yeni yeni seni anne gibi uguru baba gibi görüyoruz biz, değiştiniz, toparlandiniz, hic kolay değildi yaşadıklarıniz ve doğruyu söylemek gerekirse bundan sonrası da çok kolay geçmeyecek biliyoruz" dedi... sen anladın be sevcan... Barışı kucağıma alınca ağlarsam kızma bana... herşeyden çok onun sağlıklı doğmasını istedik 41 hafta boyunca... İnci için de sadece hayat kolaylassin istiyorum işte.. hepsi bu 😢
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder