29 Haziran 2016 Çarşamba

Doğum günü...

    Korkulu rüyamdı doğum günü..ilk doğduğu günü hatırlamak istediğimi hic sanmıyorum hala.. zaten kulaklarımda çınlıyor söylenenler🎆 

    Geçen gun Defne nin doğum günüydü, bu gün de Can 'ın... annelerinin ici buruktu biliyorum ama bugün doğdular, ve herkesten çok kutlanmayı hakediyorlar bence...  Defne... down yanı sıra west sendromu varmış... annesi allahtan farketmiş de tedavi olmuş west için.. ama ne ilaçlar ne kortizonlar kullanmış... eski fotolarına bakıyoruz da, şimdi ilaçların etkisi geçince nasıl rahatlamış minik kuş... 

    Can... minicik bedeni kocaman kalp ameliyatı atlatmış... günlerce yoğun bakım... anne her dk ne olacak korkusu..." görmeye girme ,yaşamaz " demişler... çocuğa bağlanmasınmış... ulan 9 ay göbeğinden bağlıydı be...  velhasıl can gücünü gösterdi ve bugün 1 yaşında 🎆🎊🎉🎈🎇🎀🎁🎂

    Herkesten çok kutlama haketti ikisi de... havai fişek patlatmak lazım, ki ben inci de patlatsam mı diye düşünmüyor değilim 😏 

    Evet iyi zamanlar geçirmedik , kötü günlerimiz de oldu... ilk gün aklımdan şu cümle geçti " hayatım değişti" ... sonra zaman geçti ve duruma alıştık... aslında duruma alışmak değil, şoku atlattık , ve inci bize güldü... hep söylüyorum, herşey o gülünce berraklaştı... önümü göremiyor olabilirim ama bu günümü görüyorum.... ve onu yaşıyorum...

    Bugün Tülay (can ın annesi) ile konuşurken bi yerde okuduğum yazıyı söyledim...

     " hayatım alt üst oldu diye üzülme... belki altı üstünden daha güzeldir..." 

     Belki bizimki de öyledir... bazı okuyucular kızacak ama yine de yazı cam... teog,ygs,lys,kpss derdimiz madem ki yok, sloganım belli , vur patlasın çal oynasın 😁 

    Kızmayın , sizin çocuklar bu saydıklarımdan başarılı olmak zorunda bu ülkede, ama ben de çocuğumun pozitif taraflarını görmek ve söylemek zorundayım 😉 

    Hayatımın altı , üstünden gerçekten daha güzel bugün 😍 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder