1 Temmuz 2016 Cuma

Bakım...

    Kuaförden sesleniyorum... aynaya bakmayalı bu kadar oldu mu ya? E dip boya gelmiş 😨 

    Valla inci gelince değişti herşey... düzen, alışkanlıklar, sorumluluklar, öncelikler... ona kanalize olunca ister istemez insan kendini erteliyor... bu hafta saçımı boyamasam da olur diyorsun... inci ile zaten eğitim trafiğinde iken  bari haftasonu evde kalayım ,saçım da kalıversin diyorsun...

   Yadırgayanlar, olur mu canım öyle  şey diyenler çıkacak biliyorum.. oluyor valla... bakım anlayışım artık duşa almaktan ibaret... ben temizsem, giydiklerim temizse bakımlıyım diyorum... kokmuyorum... 

    Hiç mi vaktin yok... valla yok... çünkü inci yi bırakıp başka bişey yapmak vicdan azabı sebebi benim için... o uyanınca onunla oynamak, ona bişeyler öğretmek varken onu birine bırakıp kendimi makyaja veresim gelmiyor açıkçası..

    Uyuyunca napıyorum?  Kız heyecandan eşim ayağım dolaşıyor 😊 o uyuyunca çamaşır mı toplasam, ütü mü yapsam, ortalığı mı toplasam, yemek mi yapsam... inan onları bile yetiştiremiyorum...yemek yapmadığım gün yaptığım gün sayısını geçecek yakında... 

    Ne var da bu kadar yoğunsun diyenlere uzun uzun anlatmak isterim .  Ya da gelin 1 gün misafirimiz olun, izleyin... eğitime bi gidip gelmemiz sadece 3 saatimize mal oluyor...


    Kısacası arkadaşlar bugün bi lüks yapıp inciyi babasına bıraktım ve saç boyatmaya geldim... işim ne zaman bitecek bilmiyorum ama en azından inci babası ile zaman geçireceği içim vicdanım da rahat..  kendime vakit ayırdığım bikaç saatten size selam olsun 🙋 
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder