6 Temmuz 2016 Çarşamba

Bayram hastalığı...

    Bugün bayram, Ramazan bayramının 2.günü... geçen sene inci karnımdayken bizi nelerin beklediğini bilememişim... biz heyecanla bebeğimizi bekledik, o da sürpriziyle geldi... 

    2gün öncesine kadar bu bayramda inci nin ateşinin 38 leri geçeceğini ve bayramın umrumuzda olmayacağını da bilemedik.... bayram geliyor  diye geçen cuma günü , son is günü inci yi doktora götürdüm.. son bi muayene etsin de içimiz rahat bi bayram geçirelim diye... öyle de oldu o gün, biseyi yok, dedi, inci yi aldım eve geldim.. ertesi gün evimizin minik yenidoğan misafiri Barış bizdeydi.. İnci nin uyanmasını beklerken uğur kucağında inci ile içeri geldi ve sihirli cümleyi söyledi, "ateşi var!"  

    Ama nasıl ? E daha dün götürdüm ben onu doktora... 
Ateşi ölçtüm cidden var...ateş düşürücüler, fitiller, duş... hepsi biraz dayanıyor sonra yine çıkıyor.. akşam da 38in üstünde devam edince acile gittik... hemşire sağolsun fıskiye gibi deldi çocuğun ellerini... zorla ağzını açtık incinin... boğaz enfeksiyonu😱.  Bigün önce neden mi belli olmadı? İnci ağzını açmıyor ki... . Adam da muayene edemiyor... . Sonuç da bu, şuan yanımda traktör gibi horlayan minik bi kuş var... bi de buzda yatmış gibi çok sağlam öksürüyor..

    Bayram mı ....anneleri gördük geldik...bu bayram,"bayram gelmiş neyime" kafasındayım...ayrıca incinin başında 4 gece de nöbet tutunca şuanda olduğu gibi ,gözlerim kepenkleri kapadı gidiyor kardeş.... beynim çoktan kapattı gitti, hadi iyi akşamlar 
    😴

5 yorum:

  1. Cok gecmis olsun. Yavruslarin iyi oldugu hergun bayram bize gerisi bos. Acil sifalar diliyorum. Dilerim kalan gunler tatil olur size. Opuyorum inciyle sizi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Sen ne güçlü bir kadınsın. Su gibi okudum hepsini ilk günden başlayıp sırayla. Kah ağlayıp, kah nasıl tatlı bir kadınsın diyip gülümseyerek. 22 yaşındayım şu an ki kafamla ben yapamam diyorum, ben beceremem. İlk iki ay ağladım diye üzülüyorsun ya ben napardım bilmiyorum. Senin kadar güçlü olur muydum? Allah veriyor sanırım o gücü. Kalbin öyle güzel ki, yazdıkların öyle samimi ki alıp kalbime sokasım geldi seni ve İnci'yi. İnci öyle şanslı ki senin gibi bir annesi var. Ben inanıyorum birlikte her şeyin üstesinden geleceksiniz. Var işte örnekler çoğu dalda. İnci Su da onlardan biri olacak eminim. Dualarım hep sizinle. Sırada Pelin'i araştırmak ve Can'ın hikayesini okumak var. Sen de hep yaz olur mu birlikte sevinelim seninle, fiziksel olamasak da yanında olalım her cümlende. Öpüyorum seni, İncikuş hastalanmış onu sonra öpücem çabuk iyileşsin inşallah. ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, harika bi yorum, mutlu oldum...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil