12 Temmuz 2016 Salı

+13 temmuz 🎶

    Bizim evde öyle doğum günü kutlaması pek olmaz... baya büyümüştüm ilk doğum günü pastamı üflediğimde...üniversitede ilk yılımdı, abim yeni evlenmişti, kendi başına çalışmaya çalışıyordu... doğum günümde pasta alıp gelmiş, beni uykumdan uyandırmıştı...O kadar bünyem alışık değil ki kutlamaya, gecelikle yataktan kalkıp odamda mumu üfledim, ve üstümü değiştirmek bile aklıma gelmeden o kılıkla fotoğraf çekildik.. üstüne bişey geçiriver di mi 😳 ilk doğum günü pastamla resmimde kedili geceliğim var anlayacağın... 

    İncim... güzel kuzum... O günkü gereksiz burukluk içime doğmuş gibi hiç hastane odamı süslemedim... ellerimle yaptığım şekerleri gelenlerin bazılarına ikram etmeyi bile unuttum... inci yoğun bakıma alınınca kimin aklına geldi ki... İnci den sonra bir kaç arkadaşım daha doğum yaptı.. kimisi benimle aynı odada, kimisi başka hastanede.. gülerek gidip ağlayarak çıktığım da oldu, neden ben kızımın yatağını süslemedim ki diyip pişmanlık duyduğum da... 

    Sonra birgün bir arkadaşımı ve bebeğini ziyarete gittik inci ile... heryer süslü, cıvıl cıvıl... kucağımda inci, şaşkın şaşkın baktı süslere balonlara... sana neden yapmadım ki annecim dedim?eve gelene kadar ağladım.. Şimdi anlamıyor ama bir fotoğrafı bile yok incinin doğar doğmaz... kendi telefonumla çekmiştim bir tane.. neden çektiğim de o kadar üzücü ki... yoğun bakımdan yanımıza getirip dediler ki, morarmazsa sabaha kadar ,yarın evinize gidebilirsiniz..morarırsa yine alırız yoğun bakıma... yanıma getirdiklerinde rengi pembe kalsın diye dua edip yüzüne bakarken, ya ölürse dedim.. bi resmini çekeyim en azından yavrumun... boylece doğduğu ilk saatlerden bi resmi oldu elimizde...😢

   Velhasıl , o gün dedim ki, ilk gün yapmadigim herşeyin acısını ilk yaş gününde yapacağım annecim... şişirmediğim kadar balon şişirip, asmadığım kadar çok süs asıcam heryere..evde değil, en güzel yerde kutlayacağım o ağladığım için bugün pişman olduğum güzel gününü,doğum gününü... yapmadığım herşeyin acısını çıkarıcaz annecim... 

    Neden yazıyorum peki...yarın benim doğum günüm.. pijamalarımı çoktan giydim ve yattım... inci de uyudu... babası hediyemi bugünden almış ... ama şuanda o da uyudu... 29 yaşındayım artık ... sanırım 30 yaşından da gün almaya başladım... kızlar (down grubu) , yaşımı güncelleyin bugün, şayet bir yaş daha yaşlandım... iyi ki doğdum mu bilmiyorum ama iyi ki inci yi doğurdum 👼💞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder