31 Ocak 2016 Pazar

+1 down hikayesi

Eveeet... iste o an, testte çift çizgi gördünüz ve o an gözyaşlarınız aktı gitti bile... hamilesiniz♡ önce bu işin ilk paylaşımcısı yepyeni baba arandı, havalara uçuldu,şaşırıldı,ağlandı,gülündü, musmutlu olundu kısacası... sonra annelere babalara haber verildi, bi tur da onlarla sevinildi,ağlandı... hazır mısınız 9 aylık dünyanın en güzel yolculuğuna? İlk haftalar karnınıza bakar durusunuuz,eee ne zaman şişecek bu? Bilmezsin ki o şiştiğinde çorabını bile kendin giyemeyeceksin:) 
Haftalar saymaya başladın,kim demiş sürekli kusuyorum diye,9 hafta olmuş daha tık yok,herhalde dünyanın en rahat hamilesi benimdir. Ama hiç de öyle olmadığını anlamana belki de saatler vardır. İşe giderken güzel güzel kahvaltını edersin, masayı toplarken çöpü açarsın,öğürmeye başlarsın,bulaşık makinesine tabakla koyarken lavaboya koşarsın,kısacası kusar kusar işe öyle gidersin, gitti caanım kahvaltı,hoşgeldin tuzlu çubuk kraker✩
 İsten gelirsin buzdolabını açarsın ,e yemek yapmak gerek, haydaaaa yine koș bakalım lavaboya.. buzdolabı değil sanki çöp konteynırı... bu nedir arkadaş,9 ay boyle mi geçecek? Yok dostum korkma,herşey kötü geçmeyecek,dünyanın en güzel yolculuğu diye boşuna demedik. 
Hala mide bulantısı varken başka bi heyecan baslar,e bu kız mi erkek mi ? Alışveriş yapamiyorum a dostlar,ne renk alıcaz bilmek gerek. Bir çok doktor kesinleşmeden söylemek istemez, kimisi belli bi oran verir, ama sonuçta siz her doktora gittiginizde bu kez kesin öğreneceğim diye gidersiniz, ama bi süre öğrenemezsiniz malesef. Ve iste o an 14. Haftadan sonra artik öğrendik, bi kızım olacak... erkek olsa sevmeyecek miyim, dünyalar kadar severim ama kız işte, gelsin pembeler ♡ 
 Haftalar hızlı geçiyor, bi bakıyorsun 20li haftalardasın, yani hala işe devam. Herkes aman dikkat et der,topuklu giyme,sıkı giyinme,vs... valla her tedbiri alan biri olarak dümdüz ayakkabıyla merdivenlerden düşmeyi başardım. Tabi ki aklım gitti bebeğe birşey oldu mu diye. Hemen soluğu doktorda aldım. Kendi doktorum biraz isim yapmış olduğu için genelde kalabalıktır. O yüzden başka bi doktora koştum hemen. O doktor bebeğim "süspansiyonlu" olduğunu , bisey olduysa da benim popisime olduğunu söyledi. Yalniz ensesini de ölçen bu doktor 4.03 mm ölçtü ve korkutmadan diğer testleri yapmak için beni tekrar çağırdı. Eve gelip bütün gece ağladım, benim çocuğum down sendromlu mu diye? Hem kendi doktoruma hem o doktora gitmeye devam ettim,kendi doktorum çocuğun hep sağlıklı olduğunu söylediği için hep ona inandım, diğerdoktorun beni gerek siz yere korkuttuğunu düşündüm ve hep kızdım. Adam beni ısrarla ayrıntılı ultrasonda çağırdı ben de israrla kendi doktoruma devam ettim. Çünkü insanoğlu hep iyi şeyler duymayı sever. Ve kendi doktorum da bana ayrıntılı ultrason yaptırdı ama bi sorun olmadığını, rutin olarak herkese yaptırdığını söyledi... ve ayrıntılı ultrason günü geldi... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder