19 Nisan 2016 Salı

+1 down ayakkabı...

    İlk ayakkabı... heyecanla alırsınız.. daha ayakları miniciktir... bi sure giydiremezsiniz... daha yürüyemez ama siz yine de ayağına olmaya başlayınca aksesuar olarak giydirirsiniz... 

    Ben de aldım... pembe mor... gördüğüm gibi aldım... sanki ayakkabı inci için yapılmış... öyle bi mutlulukla aldım... tabi ki hala büyük... ve ben onları giydireceğim günü bekliyordum, ta ki düne kadar...

    Fizyoterapisi vardı dün... yine mıncıkladık, hareketlerle yoruldu... bizimle birlikte yanda da 5 yaşında dicle vardı. Sağ tarafı doğuştan felç ve 8 aylıkken geldiği kuruma hala devam ediyormuş. Yerde duran ayakkabı benzeri şeyleri gösterip " bunlar benim mi?" Dedi...  fizyoterapist de " hayır seninkiler evde, bunlar başkasının " dedi. Ben de merak edip ne olduklarını sordum...  yürüme aşamasında bizim de kullanacağımızı söylediğinden başka birşey hatırlamıyorum:(  " e ben inciye ayakkabı almıştım" diyebildim:( gerisi yok... 

    Bize de sipariş verip yaptıracaklarmış ve inci oma aldıklarımı sadece kucağımda gezerken aksesuar osram giyebilecekmiş bir süre.. sonra da ortopedikle devam edeceğimiz için bizim ayakkabılar kısacası içimde ukte kalacak :( ilk adım ayakkabısıyla ilk adımını atamayacak ... O ayakkabıları ayaklarını yere sürterek eskitemeyecek...  

    Çok kötü bi şey değil dediğinizi duyar gibiyim... önemli olan tabi ki yürümesi ve gereken o  ayakkabılar mutlaka alınacak... ama çocuğunuz aldığınız her ayakkabıyı eskittiğinde bizi hatırlayın... Biz onlar ayakkabı eskitsin de yenilerini alalım diye dört gözle bakan anneleriz.. ve o giymek zorunda kalacağı ayakkabılar çok çirkin, ruh inciten cinsten... 

    İlk adımların annecim... pembe mor ayakkabılarınla olmayacak belki ama o ayakkabıları sana mutlaka giydireceğim...


      İmza : inatçı anne...

3 yorum:

  1. Canım sadece bunu diyebiliyorum çünkü aynını bende yaşıyorum . Ama olsun en güzel ayakkabıları almaya devam edeceğiz.Bir gün anne bunlar eskidi diyecek ve muhtemelen ağlayarak karşılayacağız bu söylediğini .Hemen yeni bir ayakkabı alalım diye çarşılara çıkacağız 😊 En güzeli bebeklerimizde olmalı Di mi 😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tepkisel olarak her gördüğüm ayakkabıyı alıyorum şuan, içim buruk olsa da:( en güzeli hep minik kuzuların olsun♡

      Sil
  2. Bu ayakkabı konusuna yorum yapmasam olmazdı. Aynı başlıklı bir yazım var. Benim için de ayakkabı demek aynen bu hisler demekti. Ama hep söylüyorum bebeklerimiz kapalı kutu. Özgür bana o ilk adım ayakkabılarını umduğumdan bile erken aldırdı. İnci için de daha çok erken bu ümitsizlik için. Hem gayet de normal ortopedik ayakkabılarla başlıyor ayakta durma çalışmaları pek tabii pembeli morlu olabilir :) Sen hazır et annesi ayakkabıları İnci'nin de seni şaşırtacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil