5 Nisan 2016 Salı

+1down sağlık!

    Duygu selindeyim yine bugün... inci hasta biraz.. gözünün içine bakarsınız, korur kollarsınız ama o yine de hasta olur :( 

    İçim yine doldu mu ne? Arada sanırım boşaltmak gerek.. yazmasam ne olurdu bilmiyorum. Bazen bazı insanlar o kadar yoruyor ki beni, kendimi çok yalniz hissediyorum... kelimelere dökemiyorum kimler neler yapıp neler diyor, ama yakin çevreme hep anlatıyorum, cümle alem bilsin maruz kaldığım tavır ve gereksiz konuşmaları... üstelik ben bu kadar koşturuyorken!

    Bugün resmen tesadüfen anladık incinin hasta olduğunu... burun kökü basık olduğu için inci de hep bi hafif hırıltı mevcuttu doğduğundan beri. Ama ben yine  de her fırsatta sağlık ocagina gidip sesin burnundan mi akciğerinden mi geldiğini kontrol ettiriyorum. Bugün de ayten abla giderken, dur biz de gelelim dedim, bi baksın doktor..sabahtan da sanki öksürür gibi oldu... kadın dinler dinlemez "sen al çocuğu çocuk doktorunuza gidin" dedi. Aksi gibi ayten abla gelemedi bugün bizimle .inciyi bağladım ön koltuğa, götürdüm. İyi ki de gitmişiz. Down sendromlu çocuklarda bağışıklık düşük ve bu konuda hassaslar ,dedi. Tam zamanında gitmişiz ki antibiyotikten antibiyotiktenönce deneyebilecek ilaçlarımızı  deneyeceğiz.eğer 2-3 gün içinde artarsa hemen getir dedi. Gel de uyu şimdi...

    Hani ben koşturuyorum ya özel eğitim, fizyoterapi vs.. hiçbiri önemli değilmiş be... o sağlıklı nefes alsın, neşesi yerinde olsun da varsın geç yürüsün... o yemeğini güzelce yesin karni doysun da varsın "gel babası gel " demesin...  o bana anlamlı bakmaya devam etsin de, varsın 4yaşında koşsun.. hic değeri yokmuş meğer sağlığın yaninda... sağlıklıyken anlamazsınız değerini, ama sabaha kadar elinizde biberon kaç cc mama içti, doydu mu, hırıltısı var mi diye beklerken anlarsınız yurumesinin gecikmesinin çok da takılacak bir konu olmadığını... 

    Kafami yastığa koymadan işe gelmiş bulunmaktayım... birazdan derse girip, sabaha kadar uyumadigimi bir kenara bırakıp ders anlatacağım.. ve inci allahtan gözümün arkada kalmayacağı ayten teyzesinde...   Eğitime iyileşince tabi ki devam.. 

    Bu arada eve giriş çıkışları kapatmış bulunmaktayım bilginize... annem de dahil olmak üzere tembihledim ,kimseye gidilmiyor ve kimse kabul edilmiyor... sizinle içeceğimiz çok kahvelerimiz olacak ama inci iyi olduğu sürece.. o yüzden anlayışınıza sığınarak, incinin bağışıklığınin düşük olduğunu unutmadan bir sure bizi idare ediniz... 

    Teşekkürler...

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder