7 Nisan 2016 Perşembe

+1 down İncinin çığlıkları ...

    Ah kardeş çocuk bakmak iyi ama hasta olunca da fena :(  bi de acemi anne olunca çok zor... doktor hırıltısı artarsa getir dedi ama anlamıyorum ki nerden geliyor o hırıltı, ne kadar arttı, yoksa azaldı mi ? Bugün genetik için yaptiracagimiz tahlillere gitmişken doktora da muayene getireyim dedim... adam da hakli olarak neden geldiniz ki dedi.. e anlamıyorum ki ben durumu, en iyisini uzmanı bilir dedim:( ilaçlara devam, hırıltı takipte...

    Bugünkü konu başka aslında... inci yaklaşık bi aydır gece çığlık atıyor... çözemedik gitti... deliler gibi ağlıyor, zorla uyandiriyoruz,sonra bana bakıp gülüyor... rüya mi görüyor, nazara mi geliyor derken okuup izlemekten başka bisey yapmiyoruz.. başucuna kuran aldı ayten teyzesi, emirhan abisinin nazarligina kadar el koyduk ama nafile... bazı geceler güzel güzel uyurken, bazı geceler sabaha kadar inan kafam yastıkla buluşumu yor, uyumadan işe gidiyorum :(

    Sonra bugün doktora bi sorayım dedim, belki sağlık açısından bi sebebi vardır da çare buluruz.. " ne zamandır ağlıyor" dedi, yaklaşık 20-25 gündür dedim... işe ne zaman başladın dedi...  o da 14 mart ta... zamanlama harika... "bu çocuklar anneye diğer çocuklara göre daha bağlılık duygusu besler ve sen onu bırakıp işe gittiğin için ağlıyor" dedi.. nasıl olur? Daha 5.5 aylık çocuk, benim nereye gittiğimi bile bilmezken onu bıraktığımı düşünüp nasıl ağlar?  Ağlıyor işte... ben onu uyandırıp kendimi gösterene kadar ağlıyor.."kim bakıyor" dedi...doğduğundan beri yanımızda olan teyzesi dedim.... o bakmasa daha da vahimmiş... tanıdığı alışık olmadığı biri baksa neler yapacak kim bilir? Babası da " haftasonları çok ağlamıyor deyince iyice taşlar yerine oturdu... haftasonu benimle çünkü...

    Kız ben seni napayım İnci'm... ben sana neden ağlıyor diye günlerdir üzülürken bunu öğrenince bir garip oldum valla.. insan bazen sevinse mi üzülse mi bilemez ya hani... öyle bi haldeyim şimdi... bensiz olmayacağına sevinsem mi, gecelerdir huzursuz uykularında hep ağladığında üzülsem mi? Benim uykusuz kalışlarımı boşver zaten... bana allah nasıl bi uyanık kalma gücü veriyorsa günü tamamlıyorum bi şekilde... ama sen de uyuyamıyorsun be annecim :(  seni sırtıma bağlayıp okula mı görürsem acaba ? :)

    Şuanda 2 gecedir kafası yastığı unutmuş, sabahtan akşam 5 e kadar doktor doktor gezmiş biri olarak artık yatsam mı diyorum ? İnci bugün arabayı kullansam da yanındaydım annecim, ağlama bu gece olur mu ? 

    Ayten abla uyudun mu ? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder