3 Nisan 2016 Pazar

+1 down büyük konuşma!

    Ben hep büyük konusmalarimla unlu olacağım biliyorum :) neyi yapmam dediysem yaptım inci doğunca... pişman miyim ,asla... çünkü hep geçerli sebeplerim vardı...
    
    Yeğenim doğduğunda ne isterse aldık... sonunda laptop u tableti ve sayamayacağı kadar oyuncağı vardı.. yengem o vefat ettiğinde hem ağladı, hem de şunu söyledi, " panduf alamadım" .. irem annesinden karne hediyesi istemişti, karnesi geldiğin de o yoğun bakımda olduğu için panduf filan alınmadı. O karnesini de göremeden melek oldu :( 

    Oysa herşeyi almıştı ,ne istediyse yaptı.. 8 yıllık ömründe istediği herşeyi alindi... ama panduf eksik kaldi :( yengemin hala içinde kaldı iste bu da.. 

   Ben de inci gelene kadar birsuru cümle kurdum boyumdan büyük :( çok oyuncak alınmasına karşıyım mesela ben, ama ne görsem eğitici bu inci için deyip alır oldum.  Evde fazla eşyaya karşı olan ben, inci ye 5 adet sallanan şey aldı, hamak ,beşik, anakucagi vs... hep arkadaşlarıma derdim, at artik odasına da orda uyusun, yanımdan ayırmıyorum, ayirirsam da odasına yer yatağı yapıp ben de gidiyorum :) 

    Bu liste uzayıp gidiyor... en son su ayağa ve bileğe takılan sesli çoraplar vardı nette, ne gerek var dedim, ama öğretmeni sesin geldiği yönü anlaması için alabilirsin dediğinde çoktan kargoya verilmişti bile. Sonra şu yürüme tasmaları vardı. Bazıları çocuğa evcil hayvan muamelesi yapma açısından sevmese de ben faydalı olabilecegini dusunenlerdendim fakat almak yerine onun iki elinden tutup yürütürüm diyordum. En son fizyoterapist dik durması için bu tarz bi aparat tarif edince eve varmadan aldım sanırım :) 

    Büyük konuşmalar ve ben... devam edecek miyim bilmiyorum... akıllanır miyim ? Ama sunu biliyorum... hamile iken birsuru test yapılır... bi arkadaşım (zeynep) hatırlayacak bu konuyu. Ayni anda hamilelik surecimizi geçirdik... bigün bana dedi ki " eşimin laf etmeyeceğini bilsem hayatta yaptırmam bu testleri filan, down olsa ne olacak ki?" Ben de ağzıma geleni saydım o gün, " sen delirdin mi, ne demek ne olacak, doğuracak misin? Nasıl bakacaksın? O çocuğun nasıl doğacağını biliyor musun?"

    Zeynep, çok büyük konuşmuşum yine. Hatta en büyüğünü sana konuşmuşum arkadaşım...  test mest hikayeymis bak.. keske senin gibi düşünüp hic yaptirmasaydim o testleri... bak doğuyormuş işte... hastanede öğrendiğimde " ben bu çocuğa nasıl bakarım?" Da dedim... bakılıyor valla... Çok da seviliyormuş meğer.. evet yoruluyorum ama çocuğu olup da yorulmayan var mi ki ? 

1 yorum:

  1. Hani bu hadislede mevcut ama konuştuğumuz denk geliyor diyelım...ooo dostumm neler varr söyleyipte,yüzüme çalınan.ama bırsey var kii hep söylüyorum "Allahın bildiği bir şey var".o dünya güzelii incimizz elbette doğacaktıı ve ne büyük şans kii senin eline,siizn yuvanızda hayat buldu...Allah ömrünü açık etsin yavrularımızn inş...❤️❤️

    YanıtlaSil