13 Nisan 2016 Çarşamba

+1 down esip gürleme vakti...

    Bugün esiyorum valla arkadaş..kimlere mi ? 

    Neden gelmedin arkadaşım evime? Neden bebek doğurmuşum gibi değil de  evimden cenaze çıkmış gibi davranıyorsun? Neden sevincime ortak olmak yerine gelmeyip beni kırmayı seçtin?  Çocuğum farklı diye mi ? 

    Beni her gördüğünde "sana da  bir türlü gelemedim" diye neden yalan söylüyorsun?  Gelmek istemediğini bilmiyor muyum? Kucağımda gördüğünde " ay bu pamuk gibiymiş" tepkine karşılık soruyorum , ne doğurdum sanıyorsun, yaratık mı? O yüzden mi bu şaşkınlığın?  "Ay bu gülüyor" diyenler, sizden daha mutlu bir çocuğum ve annesi var karşınız da!

    İlk günlerimde ağladım... neden gelip benimle birlikte vakit geçirmedin? Neden destek yerine köstek oldun?  "Geçmiş olsun "derken seni bozmadığım için üzülmedim mi sandın?  

    Kırgınım... gelip bebeğimi tebrik etmeyen herkese kırgınım... hediye veya takı bekliyorum sanmayın , asla!  Sizin getirdikleriniz benim kızımdan kıymetli mi sandınız?  Dünyanın en güzel çocuklarını görme şansından mahrum bıraktınız kendinizi aslında.. onun size nasıl gülümsediğini kaçırdınız... 

    Kırgınım... her doğum yapana koşa koşa gittim, sevincine ortak oldum... herkese topluca bebek görmeye gittiniz de, bana neden gelmediniz? Benimki bebek değil miydi?

    Kırgınım... çocuk 6 aylık oldu... hala sana da gelemedik, hediye evde hazır diyenlere Kırgınım... napim senin evdeki hediyeni? Küçük kalmıştır zaten, at çöpe  gitsin... bana senin hediyen lazım değil ki ? Ben çocuğuna herşeyin en güzelini alıyorum zaten... benim kahve içecek , bebeğimi sevinçle görecek arkadaşa ihtiyacım vardı... 

    İncim , annem... hiç yormadın beni sen bunlar kadar... iyi ki varsın... 

    Bundan sonra da sakın gelmeyin... incimle geçireceğim vakitlerimi çalmayın! İstediğim bir güleryüzü gösterme vakti çoktan geçti... 

    şimdi İNCİ VAKTİ♡♡♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder