18 Nisan 2016 Pazartesi

+1 down savcının adaleti!

    Benim bi dava işim vardı, hani benim adıma bi profil açılmıştı da şikayetçi olmuştum. Sonra ifadeye çağrılmıştım da pek sevgili savcı da beni olaydan vazgeçirmeye çalışmıştı. Ben de sinirlenip vazgeçmemiş ve peşinde olacağımı söylemiştim adama! O da bana çıkarken "takipsizlik çıkar bundan" demişti! 

    Öngörüne sağlık sayın savcım, ne yaptım ettin çıkardın o takipsizlik kararını..ne de güzel kılıfına uydurmuşsun. Vay o site japonya kurulumlu bi siteymiş, vay yazışmalar uzun sürüyormuş da falan  filan.. eee noldu? Hiç yazışma yapmamışsın? Zahmet edip de sormamışsın site kurucularına bu nedir diye? İP sistemden bulunamaz,çünkü değiştirilen bi şey demişsin ama gel gör ki bu site İP kullanılabilen bi bilgisayardan çalışmıyor. Bu site sadece telefon uygulaması olarak indirilip, kişisel telefon numarası ile kullanılıyor. Keşke işin içeriğini benden iyi dinleseydin,güzelce idrak etseydin.. 

    Bi de eski kararlardan dayanak oluşturmuşsun, ama onlar aynı uygulama değil, bakmamışsın.o kararlara ulaşamam sandın oysa ki değil mi ? Uğraşmam sandın! Ama öldürücü darbeyi de bana ulaşmasında vurmuşsun! Elime geçen tarihte itiraz sürem çoktan geçmiş.. naptınız? Benim kağıdı yazdıktan sonra, kenarda bekletip çay kahve mi içtiniz? 

    Ben bununla inan çok güzel uğraşırım... ordan senin çıkardığın takipsizliğin sonucunu söke söke alırım almasına, ama inci' min davasına saklıyorum bu enerjimi. Senin gibi işgüzarlarla uğraşıp kızımın vaktini çalmak istemiyorum..

    Sana ne mi yapıyorum.. Allah a havale ettim,seni de bunu yapanı da... öteki tarafta hesaplaşırız elbet.. bi de unutma, insanlar yaptığını yaşamadan ölmezmiş.. belki diğer tarafa da kalmaz, ne dersin ? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder