13 Mayıs 2016 Cuma

+1 down * Can and İnci *

    dokunsalar ağlarım bugün...

    birini ilk kez görünce insan sanki yıllardır beraber gibi hissediyorsa tek açıklaması vardır... senle aynı şeyleri hissediyordur, gönül birliğiniz vardır...

    Tülay.. 

    bu yazılar sonrası sosyal medyada buluşmuştuk, konuştuk, sonra da Pelin'in oluşturduğu grupta tekrar karşılaştık..

    Can.. ah o dünyalar tatlısı Can !

    bugün buluştuk... giderken heyecan bastı ne yalan söyliyim.. aslında doktora gittik, sonrasında da Can ı tanımadan dönmek istemedik... insan görür görmez rahatlıyor Tülay ı görünce.. senden biri... biliyor içini... ağlasan sormadan ağlar seninle... anlatmasan anlar... tuttum kendimi... sanki sihirli bi kelime söylese, ya da bi hüzünlü bakış atsa ağlayacaktım.. hissetmedim sanma Tülay, İnci yi kucağına alırken ellerin titriyordu biliyorum :(

    sanki yıllardır görüşmemişiz de, tekrar hasret gideriyormuşuz gibiydi... özlemişiz gibi... ev kendi evimizmiş gibi girdik, Can ı doya doya sevdik...  Can, sen nasıl güzel bişeysin oğlum... siz bilmezsiniz, biz kendi çocuğumuz gibi seviyoruz artık birbirimizinkileri.. fotolarını saklıyor, bakıp bakıp duruyoruz...

    siz bilmezsiniz içimizi... biz biliriz.. kimse kırılmasın ama "seni anlıyorum" diyenlere ithafen, sen anlamazsın arkadaşım, ama Tülay anladı bugün biliyorum.. içimden geçenleri hüzünlerimi, korkularımı, mutluluklarımı, sevindiğim mini minicik şeyleri... biliyor İnci ye bakınca ne gördüğümü.. o da Can da görüyor aynı şeyleri... 

    hepimizin hikayesi başka.. yaşadıkları başka.. zorlukları da bi nebze aynı, birazı başka... ama korkularımız aynı... sorguladıklarımız aynı... konuşabilecek mi? mesela... beni ne kadar anlayabilecek? 

    siz çocuğunuzun matematik notu için bağırmaya devam edin... karne zamanı da yaklaştı, sizin derdiniz büyüktür şimdi...  bizimki daha basit... konuşsa yeter be dostum... anne dese, sarılsa, beni anlasa, koşsa oynasa, iki satır okusa... o bile yeter.. daha iyisi olacak mı.. valla Tülayile benim hırsıma bakarsanız olacak... kendi ayaklarının üstünde durduklarını görene kadar bana ölmek yok:)

    hepimizin hikayesi başka dedim ya... Tülay ile Can ın ki de burda

    canlahikayemiz.blogspot.com

4 yorum:

  1. Bizimde Hüma mız var annesiyle aynı şeyleri yaşadığımız ,gözlerimizle anlaştığımız.Allah herkese böyle arkadaşlar veren.Ayrıcaaa tabiki konuşacak hatta başımızı ağrıtacaklar bu kitabı almışsın ama ben şunu da istiyorum demiştim o kalmış diye 😀

    YanıtlaSil
  2. Can'ı da İnci'yi de büyük bir ilgiyle takip ediyorum. Bulusmaniz beni bile mutlu etti, neden bilmiyorum. Öpüyorum iki kuzuyu da.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba benim oğlum 3 yaşında. Konuşuyor, çok şükür. Hiç kaygınız olmasın, o günleri de göreceksiniz, dünyalar sizin olacak. Geçen hafta hastanede serum taktılar. Çıkarken bant yapıştırdılar ertesi sabah "Anne bak hasta" dedi kalkar kalkmaz. Neler neler anlatıyor saymakla bitmez. Çok güzel işler başaracaklar emin olun.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba benim oğlum 3 yaşında. Konuşuyor, çok şükür. Hiç kaygınız olmasın, o günleri de göreceksiniz, dünyalar sizin olacak. Geçen hafta hastanede serum taktılar. Çıkarken bant yapıştırdılar ertesi sabah "Anne bak hasta" dedi kalkar kalkmaz. Neler neler anlatıyor saymakla bitmez. Çok güzel işler başaracaklar emin olun.

    YanıtlaSil