6 Mayıs 2016 Cuma

+1 down yetişme!

    programı arz ediyorum:

    06:00- 06:30    arası uyanış : İncikuş kalkar ve bağırmaya başlar.. üst kat rahatsız olmasın diye koşarcasına kendisini giydirip altını değiştirip oyun odasına geçiyoruz.

    06:30-07:00    İnci nin ilacı verilir ve kendisi yarım saat aç beklemeye alınır. o arada anne giyinir, baba birazcık daha kestirmeye devam eder.

    07:00-07:30    inci nin kahvaltısı ve ben gittikten sonra yiyeceği çorba veya püre hazırlanır ( yetişemezsem Ayten teyzeye devredilir), kahvaltı şarkılar eşliğinde yedirilir, potpori sıramız : kırmızı balık, bak postacı geliyor, mini mini bir kuş, kedicim mırnav der, ali babanın çiftliği (kahvaltı bitene kadar bir kaç tur dönülür) 

    07:30-08:00    İnci teyzesinin evine doğru yola çıkar, 3 adımda oradadır, arkasından çeyizi de getirilir ve anne baba işe gider..

    08:00- 12:30    (bazen daha erken çıkabiliyorum) okulda ders anlatılır, bağırılır çağrılır ama o sorular mutlaka çözülür! 

      Eve geldikten sonra her gün planımız değişik aslında.. fizyoterapi günlerimiz sürpriz yumurta gibi, ne zaman çağrılırsa o zaman gidiyoruz. çarşamba Esra Hocadayız, cuma Özge Hocada..

    tabi gidişimiz adeta kampa gider edasında.. çantalar mamalar sıcak sular battaniyeler emzikler oyuncaklar vs...günün can alıcı sorusu " abla sor bakayım ne almamışım anlayayım? " Ayten abla hayati önem taşıyanları sorar ben cevaplar eksikleri tamamlarım. ve evet çıkmaya hazırız...

    arabaya biniş ve inişlerimiz organizedir bizim.. "abla sen çantayı al ben inci yi veya ben çantayı aldım sen inci yi kap" gibi...

    arabadan her indiğimizde eğer inci bendeyse , telefon ve anahtar kimde? Ayten abla sürekli benim arkamı topluyor :) abla arabanın anahtarı sende mi? abla telefon sende mi?  abla evin anahtarını unutmuşum sende var mı? gibi...


    eve dönüşte genelde inci yorgunluktan çoktan arabada uyumuş oluyor. eve girince de o uyurken azıcık dinleneyim diyorsun ama maalesef kendileri eve girince enerji dolup uyanıyor:) 

    evde de fizyoterapi tekrarı ,yapabildiğimiz kadar.. bireysel eğitimde verilen ödevlerimiz de var tabi, oyuncak çarpıştırmayı 100 lerce kez tekrar etmek gibi...

    sonra arada mama,püre, çorba ve muhallebi saatleri var... ondan sonra da saat 7 gibi kankimiz Defne ile eğlenceli bir süremiz var.. 

    19:30-20:00 sularında banyo saati , masaj saati veeeee uyku vaktiiii.... 

    bitti mi? hayır, yine yemek yapmayı unuttum:( 

    babası mı? var var, sabah bahsettim ya.. o akşam yine geliyor eve.. onun mesaisi banyo saatinde başlıyor yine :)

    inci uyuyunca biz Allah ne verdiyse veya Ayten abla ne verirse yiyoruz:)) Allah razı olsun.. sonra hemen uyuyoruz ki İnci bağırmaya başlamadan azcık uyuyalım diye.. inci sabaha kadar çığlıklar atarak mesaisini sürdürüyor.. sebep? henüz belli değil!

    nasıl yetişiyorsunuz diyenlere cevaben, BİLMİYORUM :)

    

5 yorum:

  1. Cunku senin super guclerin var canim benim

    YanıtlaSil
  2. Çünkü sen harika bir annesin...

    YanıtlaSil
  3. Çünkü.. Her anneden başkasın.. "Anneler " günün kutlu olsun.. Anneler kadar gücün var..

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Herhalde simdiye kadar okudugum en guzel blog bu.... sevgiler dualarim sizinle..

    YanıtlaSil