18 Mayıs 2016 Çarşamba

+1down günlük 😢

    İnci büyüdüğünde okusun diye ona günlük yazmaya başlamıştım. Hafızam zayıftır... o bana "anne ben kaç kilo doğdum "diyecekti, birlikte açıp okuyacaktık... "anne ben karnındayken ne hissettin?" Diyecekti, birlikte okuyacaktık... 

    Doğduktan sonra da yazmaya,devam ettim ama hiç başa dönüp okumamıştım... bir de buraya size yazmaya başlayınca biraz da boşlamıştım.... bugün inci fizyoterapi yorgunluğu ile uzun uzun uyuyunca , bi yazayım dedim... 

    7 aylık oldu... yazdım... büyüdün dedim, Birsürü arkadaşın var dedim.... Can la tanıştın, onları sakın unutma, ben yaşlıysam ve eğer Tülay teyzenin izini kaybettiysem, sen bul mutlaka dedim... sıra umut ta dedim... ikizinle de tanışmana çok az kaldı dedim.. 

    Yazma işi bittiğinde inci hala uyuyordu... bi bakayım dedim, neler yazmışım... daha ilk sayfa.... ikili testten bahsetmişim... 11. Haftada yapılmış... bi de sanki incinin çok ilgi alanıymış gibi şu bilgileri yazmışım, bunlar dökülmüş dilimden :

   " 11.Haftada test yaptırıp senin down sendromlu olup olmadığını öğrenmemiz gerekiyordu.çok şükür onun riski düşük çıkmıştı. Ama bu asla yok demek değildi. İlerleyen zamanlar da başka anomaliler görülürse başla testlere başvurulacaktı."😢😢😢

    4 sayfa sonra da doğumdan bahsetmişim... bizle aynısın , sadece bi kromozom fazlan,var anneciğim demişim...

    Ne hissetmeliyim? Çoktandır ağlamamışım... o gün hissettim mi annem seni? Bu asla yok demek değil demekle kalmadım ben... en son yüzünün göründüğü bi ultrason resmi var. Ona bakıp bakıp hep uğur a " bi gariplik var gibi " demiştim. Hatta netten ds li ultrason görüntülerine bile bakmıştım... neden? 

    Neden? Seni mi hissettim bilmiyorum İnci'm 💞 evet içim buruk bugün yine... ama çok seviyorum seni be kuzum 💟👼

3 yorum:

  1. Sureyya Hanim merhabalar, bizim Elif imizde down send lu 3 aylik su anda, yazilarinizi yeni kesfettik, down send lu anneler grubu demissiniz hangi platformda bu grup, nasil katilabilirim? Birde ozel egitimlerden bahsetmissiniz ne zaman baslayabildiniz ozel egitime? Biz hala rapor almaya calisiyoruz ama Bursa da en erken 8 aydan once vermiyorlar, sizinle sakincasi yoksa konusabilir miyiz birkac konuda bilgi alabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb... bana instagram dan 1downhikayesi_sureyya veya facebook tan ulaşır mısınız? Süreyya ÜLKÜ güler

      Sil
    2. Merhaba Süreyys Hanim, facebook dan ekledim sizi Nihal Kaya Sağlam olarak. Cok tesekkur ederim hemen yazmissiniz vakit ayirip.

      Sil