2 Mayıs 2016 Pazartesi

+1 down genişlik?

    Noldu benim genişliğime? Soğukkanlılığıma?

    Aslında inci rahatsızlanana kadar devam ediyordu.. ne zaman ki önüme kötü senaryolar dizildi, bendeki rahatlık gitti, yerine pimpiriklerim geldi... 

    İnciyi sağlık ocağına tesadüfen götürünce hırıltısı olduğunu öğrenmiştik, tabi soluğu doktorda aldık. Bi kaç gün önce yine aynı senaryo tekrar edince ben tabi yine götürdüm.  Neden? Risk grubundayız da ondan.. 

    Anlatamıyorum arkadaş. Neden bu kadar hassaslaştığımızı anlatamıyorum. Önüne gelen hop diye ellemeye kalkıyor çocuğun elini yüzünü. Hadi kibarlık edelim, insanları kırmadan uzaklaşalım dokunmasınlar dedik, olmadı. Cerrahpaşada inci omzunun üzerinden bakıyor, kadının biri geldi şap diye elini öptü 😬. E ağzını öp daha iyi, çünkü elleri hep ağzında ...

    Geçen yine rehabilitasyon merkezine gittik, orda da var çocuğun hayranları, paldır küldür gelip hemen elleme sevme girişimleri. Tamam anlıyorum da, sabahtan beri kurumdasın, sağa sola elledin ,sonra da geldin inciye elledin.. E benim titiz davranmamın ne anlamı kaldı be kadın? Sırf bu yüzden sağolsun kurum çalışanları kendi odalarına davet eder oldu bizi beklemek için, çünkü veliler laftan anlamıyor, bin tane de soru soruyor. Sanırsın onlar yanında Einstein ın torunlarını getirmiş eğitime ❕

    Artık dayanamıyorum söylüyorum, lütfen dokunmayın, bağışıklığı düşük diyorum. Ya ben annemi babamı eve davet edemiyorum inci hasta diye, elalemin dokunmasına izin verir miyim? Kim ne derse desin, pimpirik desin, huysuz desin, ters desin... onunla hastanede koşturan benim... siz ellediniz ve çoktan unuttunuz bile inciyi... 

    Bugüne kadar en düşünceli davranan Dilek ablayı da burdan öpüyorum. Bebeğin durumunu duyunca bağışıklığı düşüktür, çocuklar da hep grip olup duruyor diyip gelmediler bi süre...

    Bu ara bu koşturmada genelde bişeyimi mutlaka unutur oldum. Sürekli yanımdakine ( ayten abla veya uğur) telefonum sende di mi, anahtar Sen de di mi gibi görevler yüklüyorum 😀 bi de hayır cevabı alınca da şaşırıyorum , nasıl yani😨

    Geçen sağlık ocağı doktoru çocuk doktoruna götür hemen deyince sarıldım telefona çocuk doktorunu bağlasınlar diye bekliyorum, bir yandan da Ayten ablaya ,  telefonum sende di mi? Diyorum, Ayten abla hala gülüyor 😅😅😅

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder