27 Mayıs 2016 Cuma

+1 down mutluluk gözyaşları...

    günlerdir ne yapıyorum biliyor musunuz? elimde iki oyuncak , inci'nin karşısına geçip uyanık kaldığı sürece sallayıp duruyorum.. peki İnci ne yapıyor? kendi elindeki oyuncakları atıp benim elimdekileri istiyor:)

    bu böyle yaklaşık 1 aydır sürüyor. birkaç gün önce nihayet sallama işini çarpmaya benzetmeye başladı,ama bu kez de bir elindekini düşürüyor, diğerini de çılgınlar gibi kendine vuruyor:)azmettik ya, illa ki o çıngıraklar birbirine vurulacak, birgün bi baktım, ayten abla ve ben geçmişiz inci'nin karşısına,elimizde ikişer oyuncak, çarpıştırıp duruyoruz:)))) inci de bize bakıyor:)

    velhasıl kelam bugün eğitime gittik.özge öğretmenimiz de inci'nin taklit becerisi üzerine çalışıyor bir zamandır... bugün iki eline aldığı her oyuncağı inci yine almak isteyince, bıraktı kendi elindekileri, boş eli ile inci ye sallamaya başladı... bir baktık ki İnci elindeki oyuncakları kaldırmış havaya, ortaya kadar getirerek (henüz büyük bir çarptırma yok) sallıyor,öğretmeninin hareketini taklit ediyor... ne mi hissettim... gülmekle ağlamak arasında sıkıştım... ayağa kalkıp deli gibi bağırmak istedim. yıllardır oynamak gibi bi kelime yok literatürümde ama resmen halay çeke çeke ordan koşarak çıkmak istedim..  ama sadece ağladım... hissettiklerimi anlatacak kelimem yok kelime haznemde inan...

    aynı çıngırak sallama olayındaki gibi meyveleri bu kez de Özge öğretmenimiz topladı ama olsun:) önemli olan onca zamandır uğraştığımın sonucunu görmek...varsın çıngırağı ilk önce babasına sallasın... varsın önce özge öğretmenini taklit etsin... zaten Özge Öğretmeni bile yerinde duramadı sevincinden, bizim gibi mutlu oldu o da... işte bu yüzden minik kuzu sadece beni değil, onunla ilgilnene herkesi mutlu ediyor... Özge öğretmenimiz, Mehmet hocamız, Esra öğretmenimiz, hepsi kendi çocuğu gibi ilgileniyorlar, meyveleri de hep birlikte toplayacağız inş..

    Esra Öğretmenimizin verdiği diğer ödev de bir yere oyuncak atma.. şimdilik bütün legoları yere ben atıyorum, inci de seyrediyor:) eve geldiğinizde bastığınız yere dikkat edin lütfen:) her yerden herşey çıkabilir,sorumluluk kabul etmiyorum:)

    lego atmaya devam :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder