9 Mart 2016 Çarşamba

+1 down İnci'min bakışı...

    bir gün güçlü Pelin ile (umut's mom) bakışlarından konuşmuştuk... o da umut'un onun gözünün içine nasıl baktığından bahsetmişti... bugün o bakışlardan bahsetmek istiyorum...

    düzinelerce çocuğum olmadığı için başka bir çocukla kıyaslayamam ama İnci nin bi bakışı var,bakarken ölürsün...evde, yolda, yatakta ,hamakta,mutfakta, oyun halısında... heryerde insanın içine içine akan bir bakışı var...

    mama verirken, biberonu tutayım da yandan da tv izleyeyim filan diyemezsiniz.. o mamayı yerken gözümün içine bakıyor, başka yere bakmaya vicdanım el vermiyor,ben de onun gözünün içine bakıyorum.. romantik mama saatlerimiz var yani ;)

    yolda, o yanımda otururken elini tutuyorum,emziği ağzına veriyorum uyur diye, ama gözünü gözüme dikiyor...biz nerdeyiz, hangi yoldan geçtik, geldik mi diye öyle sağa sola bakamazsın.. bakınca kendimi suçlu gibi hissediyorum,o bana bakarken bakmazsam üzülür diye korkuyorum...

      onu sallarken bi elimle de emziğini tutuyorum,malum hala ağzından fırlatabiliyor,diğer elimle de elini tutuyorum, o yine gözleri uykusuzluktan bayılana kadar gözünü dikiyor... ben de hem sallıyor, hem ona bakıyorum...

   mutfakta yemek yaparken ana kucağı ile yanıma alıyorum artık...ben bi ocağa bi tezgaha bi buzdolabına gidip gelirken gözünü kırpmadan bana bakıyor... eline oyuncak veriyorum ağlamasın diye, elinde oyuncak sımsıkı tutulmuş ama oyuncağa bakan yok.. ben de bi yandan soğan doğrayıp ağlarken bir yandan ona bakıyorum:)

    oyun halısına koyuyoruz, malum el göz koordinasyonu önemli mesele, o bi oyuncağa vuruyor,bi bana bakıyor:) ona bakıyor muyum diye kontrol ediyor resmen :)

    kısacası o bakıyor, ben her bakmadığım dakika vicdan azabı çekiyorum, kendimi suçlu hissediyorum.. bi de öyle güzel bakıyor ki sıpa, içime ılık ılık sevgi akıyor... ben bakınca da öyle güzel gülüyor ki, içimin yağları eriyor... o bi bakıyor benim dünyam değişiyor, o bi gülüyor,seninle herşeye varım diyorum...

    anlamlı bakmak herkese nasip olmaz... ama İnci bi bakıyor,"anne biz seninle herşeyi başarırız " diyor...

    SANA GÜVENİYORUM BONCUĞUM...

4 yorum:

  1. Süreyya ablacım ne güzel yazmışsınız İnci Su çok şanslı böyle güzel bir annesi olduğu için siz sakın üzülmeyin İnci Su benim gibi başarılı bir kız olacak ben buna inanıyorum çünkü ben nelerle mücadele ettim sizde biliyorsunuz inci su bunu yapabilir inşallah İnci Su da benim gibi kitap yazar. Onun için dua edeceğim

    YanıtlaSil
  2. Canımsın sen benim, inci nin en güzel örneği sensin... sen onun bi tanecik ablasısın...

    YanıtlaSil
  3. Guncelden eskiye dogru okuyorum yazdiklarinizi. Yasadiklarimiz ayni, yazdiklarimiz ayni. Sarkilarimiz, umutlarimiz. Ifade edisimiz bile benzer. O bakislar beni de evde bekliyor. Bu umutla hayalperest bir anne oldugumu dusunenlere sizi de gosterecegim. Cok mutlu oldum. Basarilarimizin devami olsun. Opuyorum Inci'yi.

    YanıtlaSil
  4. Guncelden eskiye dogru okuyorum yazdiklarinizi. Yasadiklarimiz ayni, yazdiklarimiz ayni. Sarkilarimiz, umutlarimiz. Ifade edisimiz bile benzer. O bakislar beni de evde bekliyor. Bu umutla hayalperest bir anne oldugumu dusunenlere sizi de gosterecegim. Cok mutlu oldum. Basarilarimizin devami olsun. Opuyorum Inci'yi.

    YanıtlaSil