16 Mart 2016 Çarşamba

+1 down mutluluk!

    bugün bildiğin mutluyum :) ne güzel şeyler duydum bugün!

    bugün İnci nin 5. ayııııııııı  !!! ve kontrolümüz vardı. iyice evhamlı olduğumu söylememe gerek yok herhalde.. elimde resmen mezura ile yaşıyorum.. çocuk dönüyor yüzüstü,kafası havaya kalkmışken "dur kafa çapını ölçeyim" diyorum.. çocuk sırtüstü uzanıp yatıyor, "gel gel hemen boyunu ölçelim" diyorum... artık uğur dalga geçiyor benimle, "ölçtün mü bugün boyunu "diyor, ciddiye alıp hemen "gel ölçelim "diyip konuyorum yanlarına :) 

    ama bugün bir ölçtüler ki doktorda 64.4 :)) bu benim için ne demek biliyor musunuz? geçen ay 0.5 cm uzayan çocuğum, bu ay 5.4 cm uzamış demek... mucize demek.. sevinç demek..büyüme eğrilerinde level atladı demek... doktor amcasından "aferin" almak demek... korkuyla gelinen kontrolden ferahlayarak çıkmak demek...

    İnci sadece doğduğunda kan değerlerine bakılmıştı.. malesef ki down sendromlu çocukların bağışıklıkları düşük olduğu için kan hastalıkları konusunda hassasiyetleri var... lösemi gibi.. kan değerleri o nedenle sık sık kontrol edilmeli, pek şifayı kapmamaya özen göstermeli.. bugün doktordan hemogramına bakmasını isteyince, normalde 9 aylıkken yaptıklarını ama İncinin nedense hastaneden çıkarılmaması gereken değerlerle çıkarıldığını söyledi.. resmen ateş çıktı beynimden.. ya bişey olursa korkusu, hiçbirşeye benzemiyor...

    33000 beyaz küre dedi... anlamam ki ben o ne demek... "ben bu sayıyla hasta taburcu etmem" dedi.. biz pazar günü taburcu olduğumuz için, doktorumuz yoktu... hemen hemogramı yaptırdık, bebek olduğu için sonucun hızlandırılmasını rica ettik, 15 dk sonra da alıverdik... cehalet zor şey azizim... baktım baktım anlamadım... var bikaç değerde düşüklük veya yükseklik ama ,sorun teşkil eder mi etmez mi bilemiyor ki insan... neyse ki doktor "sorun yok annesi, sen bu çocuğa çok iyi bakıyorsun... bu ay gelişimi de çok güzel" dedi.. bugün bir kez daha dünyalar benim oldu :)

    ve   günün bombası.. benim kızım artık ek gıdaya başladıııı :) bugün ilk kez patatesle tanıştı :) 2 hafta sonra da gelsin karman çorman kahvaltılar :) 

    kuzuuumm... beni bugün sevindirdiğin için teşekkür ederim... boyunun uzaması bile beni mutlu ederken, ileride kim bilir ne güzel anlar yaşatacaksın bana :)

    iyi ki varsın, iyi ki geldin annem... 5. ayımız kutlu olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder