12 Mart 2016 Cumartesi

+1 down kelebekler uçuşurken...

    içimde Uğur' a ilk aşık olduğum günkü gibi kelebekler var bugün... insan bi kere aşık olur derler ya, yalan.. insan evladına da aşık oluyormuş meğer... İnci'm ne güzel sevinçler yaşatıyorsun bana...

    bugün sonunda bir merkeze karar verdik, tabi yardımlar sayesinde.. daha önce bahsetmiştim Çorlu'da tanıştığımız vicdanlı insanlardan.. burda bir kurum için bilgi alıp bizi yönlendirdiler... bugün oraya gidip artık başlama kararı aldık.. p.tesi RAM dan raporu alır almaz başlıyor maraton ;)

    bugün sevinçliyim... kediye yavrusu aslan görünür misali herkesin evladı kendine güzel,kendine başarılı,kendine tatlıdır da; bir 3. göz söyleyince tadından yenmez.. benimki kaşı gözü beğenildi sevinmesi değil , benimki bi 3. göz değerlendirince güzel şeyler duyma sevinmesi... gittiğimiz merkezdeki özel eğitimci ve fizyoterapist İnci yi bi kurcaladı tabiri caizse:) yani kaslarına, hareketlerine, bakışına, dönüşüne, gülüşüne, takip edişine, herşeyisine bakıldı kısacası... bin kişi gelsin baksın, bin kişi güzel şeyler söylesin istedim... sanki bir kişi söyleyince yanılma payı varmış da onaylamak için birileri daha baksın istiyorum hep... "İnci hafif etkilenenlerden gibi" dedi fizyoterapist abisi... "4 ayda dönmesi harika, erken bile" dedi özel eğitimci ablası.. ve daha birsürü güzel cümle... 

    annemi şimdi anladım... bizim veli toplantımıza giderken bilirdi notlarımızı ama bi keyifli gelirdi yine de ... abime "pek saygılı maşallah" dediler mi gururlanırdı... dersten daha önemliydi bizim için saygı,ahlak,terbiye...  bugün ben de istedim ki annemin keyfi ile döneyim eve :) ben görüyorum İnci'nin döndüğünü ama biri gelsin "ayyy yavrum ne de güzel döndü "desin... ben biliyorum gülümsediğini ama biri de gelsin "ne güzel kahkaha atıyor" desin... ben hep görüyorum o güzel yeşil gözlerinin nasıl takip ettiğini ama biri daha gelsin ve "takibi harika" desin.. 

    çocuklarını kıyaslayanlara hep kızardım... aleni yapanlara,yarıştıranlara hala kızıyorum ama içten içe meğer ben de kıyaslar olmuşum... gruptaki down anneleri anlayacaktır beni, hepimiz  merak etmiyor muyuz kiminki kaçıncı ayda ne yapmış diye? hepimiz istiyoruz ki bi şeyler başarsın da biz de mutlu olalım... kiminki 4 aylık, kiminki bizden 9 gün küçük,kiminki 10gün büyük? hepsini kıyaslıyorum.. kıyaslıyoruz...

    bugün de sana inanıyorum annecim... daha ne kelebekler uçuşturacaksın içimde... daha ne aşklar yaşatacaksın bana... ve sen birgün bunu okuduğunda bir kelebek daha uçuşacak yüreğimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder