18 Mart 2016 Cuma

+1 down simdi okullu olduk...

    Simdi okullu olduk, sınıfları doldurduk :)  İnci özel eğitime başladı artık... Bireysel dersleri de pek sevdi. Evde olsa uykusu gelince deliler gibi ağlar ama orda maşallah hic sesi çıkmıyor :) sanırım ortama ve öğretmene alışma durumu söz konusu :) inşallah alıştıktan sonra da boyle devam eder ...

    17 yıl okudum... ilkokul, ortaokul, lise,lisans,y.lisans... oku oku bitiremedim kısacası ... tam bitti artık çalışıyorum derken yine başladım. Simdi hiç olmadığı kadar büyük dersleri olan bi okuldayız inci ile birlikte... onunla birlikte bilmediğim çok şey öğreniyorum... onu öğreniyorum. Hayatin süprizlerle dolu olduğunu öğreniyorum. İncinin ne kadar özel olduğunu öğreniyorum. Onunla birlikte aldığımız dersler, bugüne kadarki dersleri çoktan solladı.. 

    Çalışmaya da başladığım için bu ara pek yoğun günler yaşıyoruz. Okuldan gelince teyzesi ile bi tur fizik tedavi yapmış oluyor inci.. öğlen ve aksam fizikleri ellerimden öper :) ama sunu farkettim ki her isin ustası yapmalı... fizyoterapist top gibi yuvarlarken ben her harekette ter arıyorum resmen. Ya kolu acırsa, ya bacağı çıkarsa diye diye zorla yapıyorum .  O yüzden keske hergun fizyoterapist gelip yapsa :) 

    Özel eğitim dersleri de özge hocamızdan... Ayten abla ile biz de sınıfta oturuyoruz derste.. ortam sıcak, özge hanim da dinlendirici sesiyle sakin sakin konuşunca biz ablamla esnemekten ağzımız yariliyor:) ama inci cin gibi bakıyor:) 

    Dersten sadece inci değil biz de faydalanıyoruz... ninni bilmedigim malumunuz:) çocuğa ninni söylemeyince ninni makinesi imdadımıza koşmuştu... simdi de hic çocuk sarkisi bilmediğimi öğreniyorum :) ben en son mini mini bir kuş da kalmışım ya kız... ondan sonrası yok... meğer ne güzel şarkılar varmış :) 

    Dun kırmızı balık öğrendik:) 

Kırmızı balık gölde, kıvrıla kıvrıla yüzüyor
Balıkçı hasan geliyor, oltasini atıyor
Kırmızı balık dinle ,sakın yemi yeme
Balıkçı seni tutacak
Sepetine atacak
Kırmızı balık kaç kaç
Kırmızı balık kaç kaç kaç :)

    Aksamdan beri bunu söylüyorum :) daha neler öğreneceğiz neler ♡♡♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder