7 Mart 2016 Pazartesi

+1 down bir gün büyüdüğünde...

    inci uyudu... sıcak suya kim dayanabilir ki:) uykusu gelince ve dalamayınca inanılmaz huysuz oluyor İnci... resmen ağlata ağlata uyutuyorum... ama gece illa ki yatak odasında loş ışıkla buluşacak.. odanın kapısından girer girmez sakinleşiyor.. ve bütün gün olaylı geçen uyku saatleri bu kez sakin bir uykuya dalma eylemine dönüşüyor... iyi geceler meleğim..

    bugün sana yazmak istiyorum İnci'm... birgün mutlaka okuma yazmayı öğrendiğinde bunları okuyacağını biliyorum..  bana neler yaptığını gör istiyorum... 

    sen gelince yorulma hissim kayboldu boncuğum.. kucağımda sen, sırtımda dağcı gibi sırt çantamla hastanede az koşturmadık... herkül gücü getirdin bana:) sen gelince süper bir sabır yüklendi... sen çılgınlar gibi ağlarken her uyku saatinde, ben sakin sakin seni sabırla sallamaya devam edebiliyorum..  sen gelince karanlık korkum uçtu gitti.. ben korkarım annecim karanlıktan, yan odaya bile geçerken ne kadar ışık varsa yakarım evde,yalnız kalma konusu ise ayrı bir güne yazı olacak derecede uzun :) ama sen varken içimde öyle bir cesaret beliriyor ki, kim korkar karanlıktan.. sen gelince içimdeki sevgi bin kat büyüdü yavru kuşum.. ama en çok seni sevdim yine... sen gelince evimize huzur doldu.. tabi huzursuzluk yaratanlar da oldu ama sen varken silip atması daha kolay oldu... sen gelince uykusuzluk diye bir duygum kalmadı... sabah senin sağ yumruğunu beşiğin üstünden havada görünce kalkıyorum, (sabah 6 sularında) sen uyuduğunda da bak bunları yazıyorum hala yatmadan:)  sen gelince realist oldum.. hayaller paris, hayatlar çerkezköy :))) ama sana dair çok güzel hayallerim var bitanem, hepsini birlikte yapacağız... 

    kısacası sen gelince dünyam değişti bebeğim.. saatlerim sana ayarlı, yemeğimiz , temizliğimiz, alışverişimiz, sohbetlerimiz,kahve saatlerimiz, randevularımız, herşeyimiz sana ayarlı.. sen değişen dünyamın İnci tanesisin... kocaman olduğunda kalbini kıran herkese olan merhametimi şimdiden yitirdim annecim.. ben olduğum sürece kimse sana yan gözüyle bile bakamayacak.. ve sen büyüdüğünde çok güzel bir örnek olacaksın.. +1 kromozomun neler yaptığını sen göstereceksin bize.. 
    
     ve ben seninle hep gurur duyacağım...

2 yorum:

  1. Süreyyacım instagram'da gördüm tesadüf eseri seni.Dünden beri tüm bloğunu yaladım yuttum.Otur kitap oku desen bu kadar uzun kalamam başında.Öncelikle seni tebrik ediyorum, bu kadar naif ve fedakar bir anne olduğun için.Ben sadece 46 kromozomlu bir bebek için kendimi hazır hissetmezken, 47 ile acemilik dönemini geçiren bir annenin alnından öperim:)
    Bu yazdıklarını okumak içime garip bir huzur verdi, mutlu etti beni. İnci'nin hep gülümsediğini söylerken, hayalimde altın saçlı, kocaman gülen, küçücük bir surat hayal ettim hep.Eminim kocaman gülüşü kadar, kocaman yüreği olan bir kız olacak İnci.
    Son olarak senin dünya kadınlar gününü kutlar, İnci'nin güzel gözlerine öpücüklerimi gönderirim.

    Büşra Hünkar Elmas.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yine karşılaşmamıza çok sevindim cnm... görüp kocaman öpebilirsin kızımı.. sana da kocaman gülecek emin ol..dediğin gibi açık kumral saçları olan yemyesil gözleri ile bana gülen bi çocuk...

      Sil