20 Mart 2016 Pazar

+1 down neden İnci ?

   Hep kızım olsun istedim ben... ama hamile iken ne hissediyorsun dediklerinde hep şu gelirdi aklıma, ben kız istediğim için Allah bana kesin erkek bebek yollayacak... neden bilmiyorum ama sanki o zaman hissetmişim sadece Allahın dediğinin olacağını... o yüzden kız olduğunu öğrendiğimde listemde sadece erkek isimleri vardı benim :) Alp Bora... ama kızdı işte ve ben hiç kız ismi düşünmemiştim...

    Sonra bigün bi arkadaşım ne koyacaksın adını deyince, bilmiyorum ki dedim.. gerçekten bilmiyordum... düşünmeden de koyulmaz ki arkadaş... çocuk hayatının sonuna kadar senin seçtiğin isimle yaşayacak... hem sen sev o ismi,hem de o sevsin... zor iş... isim dediğin de yok dalga geçilmesin, yok bi şey çağrıştırmasın, yok söylemesi kolay olsun... birsürü etken var kısacası...

    "İrem" ...onun adını koysam, içimizde bambaşka duygular olacaktı... seslenemezdik bir süre kesin... alışana kadar zor bir süreç olacaktı... onun sevdiği isimlerden de koyamadım, o küser diye... çünkü hep "benim adımı neden eylül koymadınız diyip durdu... ben koysam gönül koyardı minik kuzum bana♡

    En azından i harfi ile başlasın dedim... irem ile inci... inci birdenbire geldi aklıma... ben takı olarak inciyi çok severim.eşsizdir... istridye içinden mucize çıkar...bembeyaz... saf... güzel... ÖZEL ♡

    İçimde özel bir çocuk taşıdığımı hissettim sanırım... o gün kesinleşti bu isim... benim güzel kızımın adı inci olacaktı... babası da bizden bi iz olsun kızımızda dedi... Süreyya ve Uğur un baş harflerinden de SU olsun ikinci ismi...  ve kızımız İNCİ SU♡

    Bir de görseniz... aynı inci gibi benim kızım, bembeyaz... pamuk... herkesin çocuğu kendine güzelse madem , benim kızım da çok güzel... saf... yüreği hiç kirlenmeyecek... ve özel... o bi kromozom sayesinde özel... isminin hakkını doğar doğmaz verdi benim pamuk kızım...

     bir gün sorarsan bana " benim adım neden inci" diye, cevabı burda annecim... İçimde inci gibi özel bir kız taşıdığımı biliyormuşum meğer...♡♡♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder