5 Mart 2016 Cumartesi

+1 down vicdanlı insanlar da var!

    bugün kalktık çorluya gittik...Uğur'un kuzeni Utku abi ve tatlı eşi bize bir merkez bulmuşlardı.. benim bulduğum merkez zırt pırt arayıp ticaret kafası olduğunu gün yüzüne çıkarınca ön yargılı olmuştum merkezlere karşı... ama kuzen bulunca burayı içimiz rahat gittik... meğer vicdan sahibi insanlar da varmış...

    merkezin adını da vermekten çekinmeyeceğim reklam olur diye, olsun gerçekten, hakettiler... çorlu Doğa rehabilitasyon ve özel eğitim merkezi.. dubleks bi evi kullanıyorlar, bodrum katında da fizyoterapi odası mevcut.. sahibi Mehmet Bey, hem bizi bilgilendirdi hem de yol gösterdi.. onun yerinde bir başkası olsaydı şimdiye kadar çoktan bizi kafalamıştı tabiri caizse.. hep söylüyorum,kandırılmaya çok müsaitim... 

    öncelikle İnci çok küçük olduğu için çorluya gidip gelmenin onu hırpalayacağından bahsetti.. yol yorgunluğu ile derslerin verimli geçmeyeceğinden, yarım günümüzün yol ve eğitim ile geçmesinden dolayı,orda öğrendiklerimizi evde uygulamaya vaktimiz kalmayacağından konuştu.. ben özel eğitimci bulma zorluğu mevzusunu da açınca, artık piyasada özel eğitimci kalmadığından, olanların da artık devlete geçtiğinden... bu nedenle de özel eğitim mezunu aramakla vakit kaybedeceğimize, işinde tecrübe kazanmış bir eğitimci bulmanın daha mantıklı olacağından bahsettii. ikna oldum olmasına da , buralarda özel eğitimciyi bulabilmeyi geçtim, onlar gibi vicdanlı insanlar bulabilecek miyim?

    kısacası adam bizi oraya gelmemiz konusunda değil, gelmememiz konusunda ikna etti... burda bir eğitimci araştırmak için de yardımcı olacağını söyledi.. şimdi önümüzdeki hafta ondan haber bekleyip, burada bir eğitimci bulmasını ümit edeceğiz... umarım kendi gibi vicdanlı birine ulaşabilir bizim için...

    ne kadar az kaldı di mi vicdanli,ahlaklı, yufka yürekli insanlar? kaç kişi kaldı çıkarsızca yol gösterebilecek? kaç kişi var siz para vermek için yalvarsanız da sizi doğru yola yönlendirebilecek? 

   bir de Serdar Hocam var söylemeden geçemeyeceğim.. hani derler ya İstanbul Beyefendisi.. siz birşey istemeye çekinirsiniz ama o sizin ne isteyeceğinizi bilir... dün akşam da öyle bir konuşma geçti... halini hatrını sormak için aradım ama İnci için gerçekten yardıma ihtiyacımız olduğu bir konuda işimi inanılmaz kolaylaştırdı.. şimdi konuyu deşifre etmeyeceğim ama eğer okuyorsa , Teşekkür ederim Serdar Hocam, ben söyleyecek olsam ,bu iyiliği yapmanızı gerçekten isteyemezdim...

    Allah hepimizi VİCDAN sahibi insanlarla karşılaştırsın... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder