13 Mart 2016 Pazar

+1 down nasıl bırakıyorsunuz?olmazsa olmaz!

    nasıl bırakıyorsunuz 9 ay karnınızda taşıyıp dünyaya getirdiğiniz mucizeyi? doğurup da çöpe atanları, tuvalete atanları, sokağa bırakanları anlamakta gerçekten zorlanıyorum... hangi psikolojidesiniz yahu? bu neyin kafası? 

    bugün inci ile 7/24 vakit geçirdiğimiz son gün,yarın iş başı... onca işimin arasında ağladı da, zırladı da, çıldırdı da, bi kere bile aklımdan bu çocuk da olmasaydı demedim, bi kerecik olsun onun olmadığı bir an dilemedim... o hapşurduğunda bile "benim ömrüm kadar yaşa annem" diyorum, şayet biliyorsunuz dileğimi... 

    hiç mi yorulmuyorum, hiç mi sabrım zorlanmıyor, hiç mi benim de ağlayasım gelmiyor... gelmez olur mu? derin bir nefes çekiyorum, ona kocaman sarılıyorum,  e geçiyor!   

    İnci gündüzleri çok zor uyuyor malumunuz.. bazen resmen ağlaya ağlaya sızıyor artık.. ama akşam uykuları resmen benim için ap ayrı bir keyif... güzelce banyosunu yaptı bu akşam... temiz temiz giyindi,misler gibi koktu... saçlarını bir güzel kuruttuk, o sıcaklıkla güzelce mayışıldı :) sonra yatak odasında bizim yatağımızın tam ortasına yatıyoruz...  emziğimiz ağzımızda gözlerimin içine bakıyor karga sesimle ninni söyliyim diye.. ama malum benim ninni repertuarım pek yok.. ben hala "ikinci bahar" filan söylüyorum:) ama dinliyor.. elleri iki yanağımda, bazen okşayarak bazen tırnaklayarak seviyor beni uyuyana kadar.. tam gözleri kapanmaya yüz tutuyor,elleri yüzümden hafifçe düşüyor, "ben annemi mıncıklıyordum ya, ne uyuması" diyip açıyor gözleri... tırnaklaması bile güzel olur mu hiç bir bebeğin, oluyormuş valla... 

    benim saçma bi ninnim var;

    "benim bir kızım var, çok da güzel saçları var, onun saçını yerim, öper öper severim..." bu böyle tüm organları bitene kadar devam ediyor... bunu söylerken bir ara tam uyudu sandım, organlar bitince bi başka şarkıya geçeyim dedim, cin gibi açıverdi gözlerini.. beni seve seve dinledi yine yavru kuş... 

    bu şarkı aslında benim keşfedip eşime dinlettiğim bir şarkıydı... İnci doğunca ona da söylemeye başladım... bilenler bilir, bilmeyenlere de dinlemesi tavsiye edilir...  güliz ayla-olmazsan olmaz


    benim bura afet yerim
    yangın da var deprem de
    hangisini anlatayım ki
    kimmiş beni söndürecek
    ateşim dinsin diye okyanusa sığınamam ki...

    sarılırım, sarılırım bırakmam
    çağırırım, çağırırım,daha da sensiz yatmam....

    olmazsan olmaz, büyümez çiçeklerim
    toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim...

    ah başıma gelen benim
    aşk oyun ben oyuncak
    söyle emrine amadeyim
    kimmiş beni susturacak
    duysun be dağlar taşlar çok seviyorum demiş miydim?

    sarılırım, sarılırım bırakmam
    çağırırım, çağırırım,daha da sensiz yatmam....

    olmazsan olmaz, büyümez çiçeklerim
    toprağım havalanmaz kurur gider bahçelerim...


 ve tam İnciye olan duygularımı da anlattığını farkettim.. çünkü yavru kuşum, sarılırım asla bırakmam, bundan sonra asla sensiz yatamam ve sen OLMAZSAN OLMAZ ANNEMMMM!!!
   

4 yorum:

  1. Saçlarından , gözlerinden , bende iyi duran sözlerinden senden benden bahsetmem lazim kim varsa umudunu kaybeden .. Bu da Güliz Ayla . Bende bunu dinlerken aklima siz geliyosunuz . Burda bize inciyi anlatiyorsunuz saclarini gozlerini yaptiklarini başardiklarini anlatiyosunuz ve bence umudunu kaybeden annelere umut oluyosunuz . . Sarkida 'bende iyi duran sozlerinden' kısmı da aguları olabilir :) zamani geldiginde anne demesi olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumda unknown yaziyor anlamadim neden ismim cikmamis, düzeltemedim de bi türlü

      Sil
    2. Yorumda unknown yaziyor anlamadim neden ismim cikmamis, düzeltemedim de bi türlü

      Sil