14 Mart 2016 Pazartesi

+1 down özür dilerim annecim :(

    dünya üzerinde birsürü sapık, manyak, bağımlı, katil duruken sana "engelli" damgası vurulmasına izin verdiğim için özür dilerim:( kendi ellerimle bütün işlemlerini yaptım rapor için.. özür dilerim... bugün de gidip RAM dan ikinci kez onaylattım "engelli" diye... özür dilerim...

    oysa sen benim gözümde o yeşil gözleri ile bana hep gülen bir meleksin.. özür dilerim annecim... sırf seni eğitebilmek adına yaptığım herşey için özür dilerim... büyüdüğün zaman sana nasıl anlatacağımı bile bilmiyorum... ne 47 kromozomdan anlayacaksın, ne down sendromundan, ne de engelden! nasıl diyeceğim sana sen "engellisin" ? dünyada yüreği engelli bu kadar insan yaşarken sana vurulan bı damgayı sana nasıl anlatacağım?

    sen "engelli" değilsin annecim.. sana yapıştırılan bu etiketi silmek için ben herşeyi yaparım.. yapacağım ... şimdi yapmak zorunda olduğum herşey için affet olur mu? :( 

    bugün patlama günüm.. bir şarkı dağıttı beni... Hilal , yüzlerce kez dinlerim, ilk dinlediğimden beri ağlıyorum... hilal benim daha önce anlattığım bi anne adayı... ds li olma ihtimali için test yaptırıp, beni okudukça ds li çocuğu olacağına ve benim gibi güçle büyütebileceğine inanan bi anne... çok şükür sonucu temiz çıkmış.. bu cümleyi kurmak ne kadar manidar benim için bilemezsin.. ds li bi kızım var ve birininki ds li çıkmadığı için şükredebilmek.. sizin çocuğunuz da böyle olsun mu deseydim?  

    hilal dünkü yazımdan sonra bana bir şarkı yazdı.. yine Güliz Ayla şarkısı... onu dinledikçe İnci ve beni hatırladığından bahsetti... ben de merak edip hemen bulup indirdim telefona... meğer bu şarkıyı bekliyormuşum bugün ağlamak için... RAM dan çıkar çıkmaz bi hüzün çökmüştü zaten... şarkı yetti ağlatmaya...

    yok yok gücüm yerinde... hala İnci için elimden gelen herşeyi yapmaya hazırım... ağlamamın sebebi İnci... ona takılan etiket... burdan söylüyorum, birgün ds li çocuklar "engelli" diye anılmasın diye elimden geleni yapacağım... İnci büyüdüğünde ona "engel" kavramı öğretmek istemiyorum, öğretmeyeceğim.. 

    ağladım... çünkü bir gün ondan korkarak yanına yaklaşmayan insanlar göreceğimi biliyorum :( çünkü bir gün arkasından fiskos yapıp onu anlatacaklarını biliyorum.. çünkü bir gün iki cahil anne veya baba kızımı çocuğu ile aynı sınıfta istemeyecek biliyorum... :( çünkü bir gün o bunu öğrendiğinde üzüleceğini biliyorum... 

    sana söz veriyorum annecim... sen büyüdüğünde bugün ağladığım gibi ağlamayacaksın...ve bir gün büyüdüğünde ben seni öyle güzel yetiştirmiş olacağım ki, kimse seni üzemeyecek... yüreği engelli insanlar bizim karşımızda duramayacak...

    Güliz AYLA: bahsetmem lazım!

saçlarından, gözlerinden, 
bende iyi duran sözlerinden
senden benden bahsetmem lazım
kim varsa umudunu kaybeden !!

5 yorum:

  1. Bunları yaşayıp bilen hisseden sensin arkadaşım. Etrafimizda o kadar çok engelli insan varki . Bir anne ( eğer gercekten bir annelik iç Güdüsu taşıyor ise. Bu aksam haberlerde izlediğim iki günlük bebeğini bir başkasınin kapısına bırakan anne gibi değilse şahet) evladıni bir engelli sıfatı takmadan sever bağrına basar. Sen bunların ve annelik iç Güdüsunu en iyi taşıyanlardansin arkadaşım.inci büyüdüğünde senin çabaların yardımı ile çok farklı bir çocuk olacak ben buna kalpten inanıyorum ve yazdıklarını inşallah kismetse okuyacak senin gibi bir anneye sahip olduğu için çok mutlu olacak arkadaşım buna inan. Senin şu cabani verdiğin emeği, eğitimi, ilgiyi insanlar sağlıklı evlatları için bile vermeyip çaba sarf etmiyor. SEN ÇOK GÜZEL BİR ANNESIN ARKADASIM.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Bu yaziyi okuyunca yazmadan edemedim. Benim de +1 oglum var. gunesimayimyildizim.blogspot.com.tr de yaziyorum. Yazilarima bahsetmem lazim la basladim. Oglusumla en sevdigimiz sarki kirmizi balik :) Tesaduf mu bilemedim. Opuyorum Inci'yi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüf değil mucize her biri... yazılarınızı en kısa zamanda okuyacağım... minişi öpün benim yerime...

      Sil
    2. Tesadüf değil mucize her biri... yazılarınızı en kısa zamanda okuyacağım... minişi öpün benim yerime...

      Sil
  3. SİZ ŞARKI ADINI YAZMADAN KULAĞIMDA DİNLİYOR OLMAM! TEVAFUK! KALBİME DOKUNUYORSUNUZ BİLESİNİZ!

    YanıtlaSil