25 Şubat 2016 Perşembe

+1 down bol bol teşekkür (!)

çok teşekkür ederim;
* hiç " peki sen nasılsın?" demediğiniz için...

evet ,"nasılsın demenize çok ihtiyacım vardı, soranlar kadar umrunda olmayanlar da azımsanacak gibi değildi çevremde.. ama bir nasılsınız deyişiniz bana kendimi gerçekten daha iyi hissettirebilirdi?

çok teşekkür ederim;
*asla hissettiklerimi anlamadığınız için...

hiç sormadınız ki? ağlasam "neden ağlıyor" oldum, ileride bizi bekleyen şeyleri anlatsam "aman sen de ne kadar ileriye kadar gittin şimdi" dediniz.. napsak? zil takıp oynasak mı?

çok teşekkür ederim;
*mama verirken görür görmez "aaa hemen de mamaya alıştırmışsın" diye eleştirip, aslını astarını sormadığınız için...

keşke deseydiniz, "yavrum sütün mü az,doymuyor mu çocuk? " ben de anlatsaydım üzüntüden yavrumun sütünün çoktan uçup gittiğini, ben de mama vermeye meraklı olmadığımı... ama hiç sormadınız, eleştirmek daha cazip geldi..

çok teşekkür ederim;
*"hiç test yaptırmadın mı ?" diye sorup , cahil sınıfına soktuğunuz için...

9 ay neden doktora gittim? çocuğumun eli kolu var mı, sağlığı yerinde mi,kalbi atıyor mu? hiçbirini yaptırmadan Allah' a emanet doğuran onca insan varken ülkede, neden bunu bana soruyorsunuz?

çok teşekkür ederim;
*hamile iken belli olmadı mı? diyip tarafıma vahiy gelmesini beklediğiniz için...

"hamile iken belli oldu , biliyordum" desem ne diyeceksiniz? "bile bile doğurdun yani?" bilmiyordum "desem "aa nasıl belli olmaz ki onca testle" diyecek,benim yaramı deşecek ve tüm olayı baştan sona anlttıracaksınız di mi?

çok teşekkür ederim;
*"doğduğunda öğrendim" dediğimde "bilsen napcaktın, aldıracak mıydın?" diyerek yargıladığınız için...

siz nerden bileceksiniz 8 yaşında dünya güzeli bi yeğenimi genetik bir hastalığa kurban verdiğimizi... derin bir nefes alamadan toprağa gömdüğümüzü.. "aldırmayacaktım" desem yalan olacak, "aldıracaktım"desem siz yargılamanın dibine vuracaksınız... o yüzden tüm sorularınıza tek bir cevabım var;

    SİZ BİR DOWN SENDROMLU ÇOCUĞU DOĞURMANIN, ONUN GÖZÜNÜN İÇİNE BAKARAK BÜYÜTMEYE ÇALIŞMANIN, O DÖNMEYİ ÖĞRENDİ DİYE YAŞ SÜMÜK AĞLAMANIN , VE BİR " DOWN ANNESİ" OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU NERDEN BİLECEKSİNİZ??





1 yorum: