19 Şubat 2016 Cuma

+1 down işkencenin diğer adı: rapor!

    %20 engelli olursan tamam,eğitimini devlet (8 saatini sadece!!!) karşılıyor.. ama % 19 olursan yok kardeşim başka kapıya! paran varsa kendin götürürsün,paran yoksa da canın cehenneme, devlet napsın!!!

    biz kardeşimiz tıp okuduğu için eziyeti az(!) çekenlerdeniz, yoksa beni tek başıma hastaneye bıraksanız, ne binaları bulabilirim, ne de girdiğim yerden çıkabilirim.. daha arabayı koyduğumuz yeri bulamıyoruz ki biz! 

    rapor için türlü kontrollerden geçip, o raporu haketmeniz gerekiyor. nasıl mı hakediyorsunuz? daha engelli olan kazansın!! bu ne demek, oranınız çok önemli. kısacası çocuğunuz gelişimsel olarak normal giderse "yok" diyor kurul,"sen alamazsın devlet destekli eğitim, çünkü sen geri kalmamışsın" .. "ama down" diyorsun, "yok" diyor illa geri kalacaksın.. yani çocuğun gelişse bir türlü, gelişmese başka türlü..

    2 aydır denver testi için bekledik.. 2 aylıkken küçük dediler yapamadılar,velhasıl dün gittik bunun için.. benim minik kuş çıngırak verdiler salladı, minik üzüm koydular masaya takip etti, gül dediler güldü, yatırıp kaldırdılar kafasını da tuttu... ama dediler ki " e bu 4 aylık çocuklarla eşdeğer,4 aylık yazarsak rapordan geri döner" "ama down, eğitime ihtiyacı var" ,"yok 4 aylık yazamam" 

    haklı.. bizim iyiliğimiz için 2 ay yazdı bazılarına, kimisine de 3 ay yazdı ben çok üzülmeyeyim diye.. ben nasıl suratımı astıysam " ama annesi kağıtta yazana bakma sen, sadece PROSEDÜR" ...

     o çok önemli oran tutmazsa eğitim hakkınız yok,oran tutmazsa engelli yardımınız yok, oran tutmazsa fizik tedavi yok,oran tutmazsa kaynaştırma öğrencisi olamazsınız, oran tutmazsa bireysel eğitim alamazsınız! niye? e oran tutmuyor! 

    çocuk gelişsin diye yemek bile yapmadığım gün oluyor benim, uyandıkça "dur kart göstereyim,dur pilates yapalım, dikenli top nerde, çıngırak salla kızım,ilacını verdim mi, damlasını damlattım mı?"  rapora gelince, "e fazla geliştirmişsin ama annesi!" istiyorlar ki bırakalım kendi haline, tavana baksın çocuk,elini kolunu oynatmasın, agulamasın.. neden? e oran tutmaz sonra !!!

4 yorum:

  1. Çok gereksiz bir eziyet Allah yardımcın olsun canım. İnci 'nin başarılarına tebrikler������ tabiki sanada

    YanıtlaSil
  2. Sitemlerinin ardında.. İnciyi çıngırak sallayarak gülücükler attığını sanki ordaymışım gibi hissettim.. Odaya girenleri gözlediğini beni farketmesini istedim.. Orda olmak istedim..Böyle zorlayıcı süreçlerde sabır ve sabır diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Maşallah kuzucuga. Sana da bravo arkadaşım. İnci'in senin çabaların karşısında bunları yapabilmesine çok sevindim. Benim kuzucukla arasında çok fark yok ve anlattıklarini inci'nin yapabildiklerini bizimki de yapıyor .yani demek istediğim şu inci ds gibi değil normal bir çocuk gibi herseyi yapıyo :) bu beni çok mutlu etti. Ama rapor kısmına gelince bu şekil olmasına şaşırdım ve üzüldüm. :( dediğin gibi bırak çocuğu tavana baksın mi istiyorlar .bunlari başardığı için onların da mutlu olup imkansız olmayacak bir şeyi basarmanin mutlulugunu yasamali insan.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah kuzucuga. Sana da bravo arkadaşım. İnci'in senin çabaların karşısında bunları yapabilmesine çok sevindim. Benim kuzucukla arasında çok fark yok ve anlattıklarini inci'nin yapabildiklerini bizimki de yapıyor .yani demek istediğim şu inci ds gibi değil normal bir çocuk gibi herseyi yapıyo :) bu beni çok mutlu etti. Ama rapor kısmına gelince bu şekil olmasına şaşırdım ve üzüldüm. :( dediğin gibi bırak çocuğu tavana baksın mi istiyorlar .bunlari başardığı için onların da mutlu olup imkansız olmayacak bir şeyi basarmanin mutlulugunu yasamali insan.

    YanıtlaSil