27 Şubat 2016 Cumartesi

+1 down büyük buluşma...

    dün bildiğin heyecanlıydım.. kızım için, önümde kocaman olmuş dünyalar tatlısı bir örnek vardı ama henüz tanışmamıştık.. evet evet Pelin..

    bugün için sözleştik ablası Selin ile... ben bildiğin heyecanla bugünün gelmesini bekledim.. ve inanılmaz güzel bir günün ardından yazacak çok güzel cümlelerim var... hangisinden başlasam bilemiyorum aslında... o dünyalar tatlısı, birçok şeyi başarmış,kitap yazmış, sınav kazanmış ve devlet memuru olarak çalışan Pelinden mi? yoksa onun başarılarının arkasında yaşayan, kocaman yürekli, fedakarlıkta master yapmış,26 güzel yılın mimarı anneden mi? ona 26 yıldır ablalık yapan, onunla gurur duyan ve asla başka bir kardeşi olsun istemeyen ve ona yüreğinden "pelom" diyen ablasından mı?

    her dakikamız dolu, mutlu ve bizim için umutlu geçti... önümde kızımın büyüdüğünde olmasını istediğim bir Pelin vardı... yanında duran , olmak istediğim anne örneği... ve karşımda kızımın eksiği olan şeker mi şeker bir abla.. ama eminim ki benim kızıma da ablalık yapacak kadar sevgisi var İnci'me...

   inci tam oraya gideceğimiz saatte uyuyakaldı ama kaptım kucağıma ve gittik.. öyle tatlılar ki, bir sürü hazırlık yapılmış benim minişim için.. güzel mi güzel bir künye alınmış, üstüne "inci" yazılmış... ve biz İnci nin uykusu ile uğraşırken hediyemizi almayıp elimiz bomboş gidiverdik, çok da mahcup oldum ... ama o kadar sıcaklar, o kadar mütevaziler ki, bunca senelik arkadaşımın daha da sevilesi olduğunu gördüm...

    gitmişken kitabımızı imzalatmayı da unutmadık tabii. kaç kez bir yazarı evinde ziyaret edebiliyoruz ki ? ve o yazar, kızımın hayatına hiç unutamayacağım bir imza attı.. notunu evde bir kez daha , bir kez daha, bir kez daha okudum.. ve buraya yazmadan geçemeyeceğim;

    "benim güzel prensesim,umarım sen de benim gibi başarılı bir kız olacaksın. seni çok sevdim. büyüdüğünde ben de Pelin abla gibi kitap yazarı olacağım diyeceksin ama şunu unutma ki gökyüzünde yıldızları izleyip,ilham alacaksın, hayaller kuracaksın...   Dr. Pelin Atakan'dan İnci bebeğe sevgilerimle..."

    şuanda okuyor musun bilmiyorum Pelinciğim... eğer okuyorsan, İnci de seni çok sevdi, seni gördükçe gülümsedi.. ve birgün büyüyüp kocaman olduğu zaman ne isterim biliyor musun? senin gibi sevgi dolu, kendine güvenen, hep gülümseyen dünyalar tatlısı bir kız olsun.. matematik bilmese de olur, ama senin gibi gülebilsin isterim... benim kızıma abla olduğun için teşekkür ederim... o da artık YALNIZ DEĞİL, SEN VARSIN, İYİ Kİ VARSIN...

1 yorum:

  1. O kadar çok duygulandım ki daha yeni başladım okumaya İnci Su bebek için çok güzel şeyler yazmışsınız yüreğinize sağlık inan okurken arada sırada duygulanıyorum sizi mutlu ettiysem ne mutlu bana artık İnci Su yalnız değil. Onun Pelin ablası hep yanında olacak bütün dualarım inci su bebek için Beni sevdiyse bende onu çok sevdim O benim Prensesim

    YanıtlaSil