12 Şubat 2016 Cuma

+1 down doktor maceraları...

heyt beee, şu an itibari ile ağlamadan yolculuk etmiş bir İnci, bir annesi ve Ayten teyzesi var karşınızda.. 

    elalemin çocukları kolik olur, arabaya atarlar iki tur gezerler çocuk missss gibi uyur.. bizimki ağlıyor! neden? çünkü uykusu gelince arabada ayaklarımı uzatıp sallayamıyorum hanımefendiyi ! bir cerrahpaşa maceramız var ki anlatılmaz yaşanır, yol boyunca ağladı,eve 10 dk kala artık ağlamaktan bitap düşüp sızdı! bu sebeptendir ki yolculuk deyince iki gün önceden karnıma kramplar giriyor, uykularım kaçıyor .. bugün de onlardan bir gündü.. ben resmen 1 hafta öncesinden dertlenmeye başladım,çünkü bu ay 3 doktor randevumuz da arka arkaya denk geldi! bugün 1.sini atlattık,hem de mucizevi bir şekilde.. 

   meğer benim çocuğum oyuncaklardan yeni anlamaya başlamış da haberimiz yok.. bundan önceki randevularda resmen uyurken yola çıkıyorduk,uyanmasın diye dua ede ede gidiyorduk.. bugün kızımın yol arkadaşı teyzesi bir oyuncağı kaptı eline,inci ile oynaya oynaya bitti yol.. sesi çıkmadığı için " uyuyor mu ablacım" diyorum, "yoo oyuncağa bakıyor,ellemeye çalışıyor" diyor..  "aman maşallah " diye diye gittik! dönüşümüz de sorunsuz oldu şükürler olsun:) 

    bugün tiroid kontrolümüz vardı endokrin bölümünde.. çok şeker bir doktorumuz ve yardımcısı var, 3.ye gidiyoruz, hiçbirinde biri bekletmiyor,işimizi zorlaştırmıyorlar, bugün listenin en sonunda olmamıza rağmen sırf inci arabada uyuyor diye, ilk önce bizi alıp sonucumuzu değerlendirdi, veee kızımın ilacı yalama çalışmaları başarı ile sonuçlanmıştır :) değerler on numara beş yıldız! 

    Çorlu'da kontrolümüz olduğunda aslında güzel vakit geçiriyoruz,çünkü sonuçlar çıkana kadar alışveriş merkezine gidip dolaşıyoruz. inci orda da mucizevi performansını göstererek hiç huysuzlanmadan gezdi bugün... kızım büyüyor dostum :) ona yeni kitaplar aldık,tabi ki yeni kıyafetler de :) ama napalım,küçük kalacak diyip modayı takip etmesin mi bu kız şimdi :)

    alışveriş merkezinde iken eski okulumdan da arkadaşım olan Müdür yardımcım Cengiz aradı,tam da ondan bahsederken:) 6. hissim çok kuvvetlidir aman dikkat.. velhasıl allah herkesin başına anlayışlı arkadaşlar, anlayışlı insanlar versin.. bu sene inci'nin hem doktoru hem de eğitimi ile yoğun günlerimiz var, bu nedenle de ben okuldan zırt pırt izin almak istemiyorum,çünkü izin almak bu dünyada en nefret ettiğim şeydir. o nedenle de inanılmaz spesifik bir programa ihtiyacım vardı. okul müdürüm ve ekibi de ,diğer arkadaşlarım da sorun çıkarmadan tüm anlayışlı hallerini gösterip bana yardımcı oldular. burdan teşekkürü bir borç bilirim.. henüz program net değil ama yardımcı olacaklarını bilmek bile beni rahatlatmaya yetiyor.. 

    iznimin bitmesine 1 ay kaldı.. 1 ay sonra İnci teyzesine ben de okula :) bugün İnci de benimle okula geldi, erken eğitim şart :) bir yerden başlamak lazım, biz direkt liseden girdik konuya, sonumuz hayrola :))

1 yorum:

  1. Merhaba, Önümüzdeki ay işinize döneceğinizi okuyunca sizinle bir haberi paylaşmak istedim. Benim için Down bir engel değil ama rapor almak için başvurduğunuzu yazdığıınızı hatırlıyorum. 10 Şubat resmi gazetede yayınlanmış engelli çocuk annelerine 1 yıllık ücretli izin ve sonrası için yarı zamanlı çalışma seçeneği sunulmuş. http://www.ozelegitimturkiye.com/engelli-annesine-1-yillik-izin.html

    YanıtlaSil