10 Şubat 2016 Çarşamba

+1 down bu Pelin, başka Pelin! Pelince...

bu Pelin ,Selin'in Pelin... durun durun anlatıyorum:)

Lisedeyim, koridorda bi kız,elinde damaklı teli,su içiyor... ben de tel kullanıyorum o zamanlar ama tel takan böyle özgüvenli kız görmedim.. o zamanlar tel böyle moda bişey değil ki anam, ben gülmeye bile çekinirken, kız almış eline teli, suyunu içiyor, yemeğini yiyor:) benim sevgili sınıf arkadaşlarım da konuşmam peltekleşti diye akşama kadar dalga geçiyorlar benimle diye gülmüyorum bile okulda:) o gün teldaş olduk Selin'le.. bi tel başlattı arkadaşlığımızı.. bu benim en sevdiğim arkadaşlık şekli, yıllarca görüşmezsin ama bi karşılaştın mı o günkü gibi kaldığın yerden devam edersin... kimse neden beni aramadın diye küsmez,gönül koymaz.. bu Selin öyle bi Selin... tel devrimiz bitti, şeker mi şeker bi avukat oldu kendileri... peki Pelin? kardeşiymiş meğer.. 

     birgün bi kitap gördüm nette, Pelince,yalnız değilim artık... aldım.. severim bilinmeyen yazarları okumayı. aa.. o da nesi, bu Pelin bizim Selin'in kardeşi Pelin.. down sendromlu dünya tatlısı bir kız,almış eline kalemi, bize resmen hayat dersi vermiş.. arkadaşım dediğim Selin'i ve hayatını hiç bilmediğimi öğrendim.. o telli kızın ve kardeşinin inanılmaz bağlılığını,annesinin verdiği inanılmaz savaşı öğrendim.. meğer Selin'i hiç tanımıyormuşum... o gün tanıdım.. 

    sonra İnci geldi.. ilk önce Selin'e haber verdim.. "Pelin'in hikayesini o kadar çok sevmişim ki, Allah da bana bir Pelin gönderdi" dedim, o da bana , sevgi yumağı olan kardeşini hiçkimseye değişmeyeceğini,iyi ki onun kardeşi olduğunu anlattı...

    bugün de o fedakar annesi,çok tatlı bi mesajla sevindirdi beni... "kızımın arkadaşı ile kaderdaş olmak çok ilginç.yazılarını takip ediyor ve çok beğeniyorum.biz artık seninle Selin le olan arkadaşlığından bile daha iyi arkadaş olabiliriz.( arkadaş çalan anne). canım benim,seni çok iyi anlıyorum.aynı duyguları ben de yaşadım.26 yıl önce insanların henüz bilinçlenmediği bir dönemde ben başardıysam sen çok daha fazlasını başaracaksın.senii çok öpüyorum"

     bu arkadaş çalan anneye bayıldım... bu eğlenceli tarafını,fedakarlığını, moral verişini, Selin ve Pelin gibi iki güzel kız yetiştirmeni çok sevdim Nadviye Teyze... teşekkür ederim İnci ve bana rol model olduğunuz için ... Pelince'yi öpüyoruz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder