3 Şubat 2016 Çarşamba

+1 down teyzesi...

"agu" dan konu açılmışken, inci konuşayım diye ağzıma bakıyor demiştim, bir kişi daha var ağzına baktığı.. yok yok babası değil:) ayten teyzesi!
daha önce bi yazıda bahsetmiştim teyzemizden. inci doğduğundan beri ayten teyzesi yanımızda, artık ayten teyze bile demiyoruz, ben abla diyorum ,inci de teyze diyecek bir gün inşallah:) o kadar benimsedik ablamı... tüm hamileliğim boyunca kendi tenceresinden yemeğini , hergün kahvesini,muhabbetini, güleryüzünü paylaştı benimle.. bazen akrabadan daha ötedir dostlarınız,bu da onlardan işte.. hastanede ben o şokun etkisinde " nasıl bakarım ben bu çocuğa" dediğimde, ağlayarak "birlikte bakacağız" diyecek kadar yürekli bir kadın ablam.. hala da o lafın öylesinde söylenmediğini kanıtlarcasına hergün yanımızda, her an başucumuzda.. uyanınca onunla kahve içmeden güne başlamıyor, görüşmeden günümüzü geçiremiyoruz.. o geldiğinde incinin yüzü gülüyor resmen, biliyor ki ayten teyzesi onu bir güzel mıncıklayacak, koklaya koklaya sevecek ve onunla konuşacak... resmen ağzına bakıyor bişeyler söylesin diye.. kikir kikir gülüyor o anlattıkça.. 
    kahvesini içer, fincanları yıkamadan gitmez evine... bişey yapar boğazından bize vermeden geçmez... birgün hiç unutmuyorum, inciyi ayaklarımda sallıyorum, elinde bi kova su ve omzunda bezlerle geldi, " hiç kalkma camlarını silip gideceğim" dedi  :) onun için o kadar sıradan ki bunu yapmak, kadının içine işlemiş iyilik..  hiçkimse için kötülük düşünmez,iyiliğini yapar ve gider... o gün de camları sildi, kahvelerimizi içtik, kalktı fincanları yıkadı ve gitti ...onun yaptığını canım dedikleriniz yapmaz bazen ( aile hariç)...  o yüzden diyorum ki, bana 5 hala,5 amca,5 dayı, 5 teyze, enişteler,kayınlar, kaynanalar,babanneler verseniz ayten ablamı değişmem! 
her eve bir ayten abla lazım, ama bizimkini vermeyiz! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder