3 Şubat 2016 Çarşamba

+1 down uyku sendromu...

bebekler 40 günlük olunca huy değiştirir derler, bizimki 40 ı beklemedi. 39. gün değişti uykuları... uyumuyor !  nasıl uyumaz di mi 40 günlük bebek...bizim küçük hanım emziğe alışamadı, doğar doğmaz ağzına sokmazsanız olmuyor dostum. herkese tavsiyemdir, emzik kullanacaksanız hemen kucağınıza geldiği gibi sokun ağzına. yoksa benim gibi dünyanın parasını verip çeşit çeşit emzik alırsınız ama hiçbirine alışmaz. sonra şöyle bi uygulama yaptım, ayaklarımda sallarken yan yatırıp emziği zorla ağzına sokup yastıkla da sıkıştırıyorum ki atmasın ağzından. velhasıl uzun bir süre böyle uyuttum. ama gel gör ki ayaklarımdan indirdiğim anda uyanıyor ve ben wc ye bile gidemez oldum. e annemi de daha 25 günlükken eve yolladım bebeğe alışayım diye. anlayacağınız evde tek başıma Ayten abla gelmeden hiç bir şey yapamıyorum. Ayten abla geliyor, onun ayaklarına devir teslim yaptıktan sonra yemek ütü vs yapabiliyorum. baktık ki böyle olmayacak,benden sonra Ayten abla bakacak, e kadına da yazık, o da evde tek başına sürekli  ayaklarında bekleyemez ki. çok sevdiğim bir arkadaşım fikir verdi(Sibel hocam), HAMAK! Neden aklıma gelmedi daha önce bilmiyorum. çingene beşiği vardı eskiden yeğenimin ama malum yeni yapı binalarda öyle tavan mavan delemezsiniz.hamak da bunun ayaklı versiyonu en nihayetinde. hemen internetten sipariş verdik, geldi kurduk ve bir ohhhh çektik.. en azından sallıyorum gidip bir soğan doğruyorum, gelip sallıyorum koşup salçasını koyuyorum, geliyor sallıyorum gidip sebzeleri ekliyorum,koş su koy ,koş altını kıs , koşuyorum ama en azından inci'm uyuyor... 
hamaktaki tek zorluk emzik sıkıştırma işi :) yan çok rahat yatamadığı için emziği elimizle tutmak zorunda kalıyoruz, bi yandan da sallıyoruz .... hayal etmesi zor di mi :) valla inanın uygulaması hayal etmekten daha zor, şayet Naim Süleymanoğlu ile yarışırım kas yapma konusunda :) bildiğiniz kollarım kas yapıyor her geçen gün ... her-şey- inci -için ! marş gibi söyleyin bakiim:) 
çözüm oldu mu peki... kısa bir süre evet.. bu günlerde başka bir huyumuz var, uyumak istemiyoruz... benim bile yatasım geliyor hamağı görünce,ama inci bildiğiniz ağlıyor yatırıyorum diye.. gözleri kıpkırmızı oluyor ama uyumak istemiyorum. akşam yolda olan yeni bir arkadaşımızın tatlı annesi geldi ,nilay teyzemiz...onunla otururken uyutmaya çalışıyordum ama yine ciyak ciyak ağlıyor.. dedik bi yıkayalım belki rahatlar mayışır da uyur... yok anam nerde.. bir güzel küvette yüzdü,giyindi saçını kuruttuk ama hala cin gibi kıpkırmızı gözlerle bakıyor..hayır ninni repertuarım da hiç yok! dün çocuğa ninni söyleyeyim dedim belki uyur, sonra bir baktım ki çocuğa senede bir gün, ikinci bahar filan söylüyorum :) nilay teyzemiz yürüyen teknoloji olarak yetişti imdadımıza, burdan da herkese duyuruyorum ki birilerine fikir olsun, bir beyaz eşya markasının "ninni makinesi" diye bir uygulaması varmış, makine sesleri,rahatlatan melodiler ve ninniler var.. hemen nilay onu indirdi ve açtık ninnileri... İNCİ UYUDU ! 
gelelim bu sabaha, şuan ben bunları yazarken hamakta cin gibi bana bakan iki göz var, al beniii al beniiii der gibi bakıyor :) bir yandan da ağzı yırtılacak esnemekten, çünkü yeni uyandı. 45 dk önce ninnilerle uyutmuştum,ama sanırım şimdi pilates zamanı :) inci pilates topu ile kaslarını güçlendiriyor,hemen sizi öpüyor ve inci ile pilatese başlıyorum a dostlar :)

5 yorum:

  1. Azminizi ve gücünüzü tebrik eder minik Prensesi yanaklarından öperim.Benim de sizin Prensesle akran ikizlerim var.
    Şöyle bir durumu keşfettim bebekler en çok sevilmeyi seviyorlar .Hele de anneleri severse bir kedi yavrusu gibi yanakları genişletip mayışıyorlar
    Sonrası mı analığın doruk noktası
    Sevgi'yle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miniklerinizi kocaman öpüyorum, dediğiniz gibi sabahları yatakta onu severken yaşadığım mutluluğu hiçbirşeye değişmem:)

      Sil
  2. Süreyya harika seyler yazmışsın. Dun gordum yazdıklarını ve dunden beri kızımdan firsat buldukca okumaya çalışıyorum. Hepsi harika.yasanmisliklarin zorda olsa bir evlat mucizesinin bir kadını nasil güçlendirdiğini, bir babayı nasil kökleriyle, dallarıyla ailesini sahiplenen bütünleyen çınara dönüştürdüğünü o kadar guzel anlatmıştım ki hayran kaldim. Kizin cok özel bir çocuk ve bence senin gibi bir annesi olduğu içinde cok şanslı. İnsan düşünüyor bn bu kadar güçlü olabilirmiydim diye.. Ama cevaplar boş. Yaşamadan bilinmiyor. Hayatımızda herseyi kendimiz secemiyoruz ama sen İnci'ni secmissin. Hayat sana bu seçimi yaptırmış. Cok özel bi ailesinin bence. Allah sana ve Uğur 'a saglik sihhat versin kızınızi huzurla buyutun. Sen İnci 'ne inanıyorsunuz bnde sana inanıyorum. Yavrunun hayattan ellerinden kayıp gittiğini düşünmek gibi felaket bir düşünceyi atlatmissin artik gelecekler senin ayagini kaldıramaz.�� İnci'ni kokla benim yerimede. Sağlıkla kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha güçlendirdi bu yorumun beni... Çok teşekkür ederim... inci büyüdükçe burdayiz :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil