1 Şubat 2016 Pazartesi

+1 down anlayın beni!!

araştırma kısmını anlatacağım aslında ama ondan önce, sosyal medyada paylaştığım,insanların beni anlamasını istediğim için yazdığım bir yazı vardı, onu burda sizinle paylaşıyorum :

Bu benim minnoşun kuzusu♡ yüzünü hiç paylaşmadım burda ve paylaşmayı da düşünmüyorum, minişlere hiç kıyamıyorum çünkü.. ama bunu fiskos haline getirip laf arayanlar varmış meğer, hem de ne laflar ne dedikodular! Dilim döndüğünce cevaplıyorum sıkı durun: ★Öncelikle " geçmiş olsun " diyenlere sesleniyorum, geçmez teyzeleri, çünkü benim çocuğum hasta değil çok şükür,down sendromlu... ★"Etrafa yaygara yapmayın, söylemeyin kimseye" diye akıl verenler, benim minnoşumun neyinden utandınız da saklama ihtiyacı duyuyorsunuz? ★"Düzelir o düzelir abartma" diyen einstein torunları, nolur açın iki biyoloji kitabı karıştırın, hiç olmazsa google amcaya bi sorun bu nedir deyin?
★"eee bu sana tepki veriyor" diye şaşıranlar, çocuğum sadece öğrenme güçlüğü yaşayacak, ve inş sizden daha yüksek iq seviyesi olacak.
♡ duyunca ben de şok oldum dostum, ama takdiri ilahi... ötesi yok... ayrıca da şok kısmını atlatıp kızımla hayatin tadını çıkarmaya başlayalı çok oldu. Utanılacak hiçbirşeyi yok yavrumun, saklanacak tek şeyi o tatlı masum suratı, nazardan saklıyorum yavrumu sadece.. şayet evimize gelip görmek isteyenden saklamışlığımız yok , seve seve kucaklarına verip, uzun uzun yeni hayatımızdan ve incinin durumundan bahsettik. Saklamıyoruz a dostlar, aksine sizle paylaştıkça rahatlıyoruz.. böyle tatlı kız saklanır mı hiç... Gözüme bir bakıyor ki sormayın... içimde ne kadar sevgi varsa milyonlarca kat artıyor o anda. Yüzüme bir gülüyor, dünyaları verseler değişmem... hele bir agu deyişi var, tam kahve sohbetine uygun♡ smile ifade simgesi Evet , benim tatlı kızım down sendromlu.. elleri kolları var, er ya da geç yürüyecek, mutlaka konuşacak... fizik matematik öğrenmesin, ama çok güzel anne desin mesela, babasıyla çok eğlenerek oyun oynasın... hep şimdiki gibi gülsün, ellerini tatlı yer gibi şakır şukur yalamaya devam etsin, her sabah sesimi duyunca daha beni görmeden gülümsesin, bana agularla dünyanın en uzun cümlesini kursun, canı yerinde dursun, ben daha başka ne isterim... dünyada evlat sahibi olmak için canını verecek insanlar varken, beni seçip gelmiş, benim kızım olmak istemiş bi bebeğe ne denir biliyor musunuz, "İYİ Kİ GELDİN ANNEM, HOŞGELDİN YENİ HAYATIMIZA, HAYATIMIN İNCİ'Sİ♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder