1 Şubat 2016 Pazartesi

+1 down doktoru

herşey Allah'tan, eyvallah, bu kız benim kısmetimdi, ona da tamam, ama elimde raporla kapısına kadar gittiğimiz, bizi sağlıklı bu çocuk diye rahatlatıp gönderen doktora ne demeli? sonucun bu olduğunu kendisi öğrenemedi doğuma girmediği için. ama bi şekilde aynı hastaneden öğrenmesini bekledim açıkçası, baktık ki ses yok, ona muayeneye giden bi arkadaşımla hbaer gönderdim. kız durumu söylemiş,doktor şaşırmış paniklemiş,donup kalmış. ve yine bizimle iletişime geçme girişimi olmadı. ve  o güne kadar adamı şikayet etmek gibi bi fikir aklımın ucundan bile geçmedi. günler geçti, ağlayan zırlayan, durumu kabullenmeye, doktor doktor gezmeye çalışan biziz, durumu haber vermemize rağmen de rahat hayatına devam eden o! gel de sinirlenme! sonra gidip bi avukatla görüştük.durumu anlattık,dava açmaya karar verdik. o kadar sinirliydim ki, kapısına dayanmamak için zor tuttum kendimi . avukat dosyayı hazırlayınca bize haber vereceğini söyledi. tabi bikaç gün süren bu zaman diliminde ben mevcut davaları araştırmaya devam ettim. çok ciddi bulgular edinemedim ama sağolsun o kadar çok avukat arkadaşım var ki, hepsi yardımcı oldular. özellikle bir Selinimiz var ki, inci'min bi tanecik teyzesi, o da inci'm gibi dünyalar tatlısı bir kardeşe sahip,pelin. onunla da paslaşarak durumu iyice irdeledik. açıkçası kaybedeceğimiz bir dava ise o kadar maddi zorluğa girmek istemedik. onun yerine o parayı inci'ye harcamayı düşündük. bu fikrimizi avukata da ilettiğimizde , dünyada hala iyi insanların var olduğunu gördük. adam bize dilekçe hazırlayacağını,kişisel olarak savcılığa şikayette bulunmamızı önerdi. böylece masrafsız bir şekilde şikayetimizi yapacak,doktorun kusurlu olup olmadığını öğrenecektik. derdimiz para değil, derdimiz bunu daha önce öğrenip hazırlıklı olabilirdim, bu kadar şok olmazdım, yavruma vereceğim sütten de olmamış olurdum. rapor elimize geçer geçmez sütüm kesildi çünkü.
velhasıl eşim savcılığa gitti ve şikayette bulundu, öğrendiğimize göre doktora da haber gitmiş ve tüm dosyaları istenmiş. bundan sonraki süreç ne olur hep birlikte bekleyip göreceğiz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder