5 Şubat 2016 Cuma

+1 down sol yumruk havaya...

sabah tek gözümü bi mırıltıya zorla açtım , bir baktım ki minik bi el havada yumruk yapmış duruyor. şöyle bir doğrulup baktım ki bizim kuzu sol elini yumruk yapıp havaya kaldırmış elini izliyor:)  ve kızıma +1 puan daha veriyorum, çünkü bu da gelişim evrelerinden biri. 

*ellerini inceler

şuanda da oyun halısına yatırdım, o yumruk yine arada bir havaya kalkıyor ve bir güzel evire çevire inceleniyor:) arada parmaklarla nahoş hareketler de yapılmıyor değil :)


dün geceki konumuz neden sol el oldu? çünkü farkettim ki İnci bir yere uzanırken sol seliyle uzanıyor, eline dişlik veriyorum sol eliyle tutuyor, sağ eliyle üstünü tutup çekiştiriyor ama dişliğe götürmüyor o sağ eli, çıngırak veriyoruz (ki bununla ilgili gelişmemiz de var anlatacağım) sol eli ile tutmaya çalışıyor. sağ beyni fazla mı çalıştırdık acep bu kartlarla dedim, ondan mı sürekli sol el gündemde. işi uzmanına danışmak gerek deyip amcamızı aradık. bu arada incinin amcası 4. sınıf tıp öğrencisi, kadın doğum stajını benim üzerimde tamamladı, şimdi de genetik ve çocuk stajını inci üzerinde tamamlıyor:) onu aradık bi fikir danışalım dedik. bizim minik kız solak olacakmış meğer, sol elini kullanmayı seçmiş bile o b.klu haliyle :)

gelelim çıngırak mevzuna.. ben günlerdir bi çıngırak bende bi çıngırak incinin elinde çalışmalar yapıyordum. inci,annesi,inci,annesi, inci , annesi diye diye bi kendim sallıyor, bi onun elini tutup sallattırıyordum. hala çabamın sonucunu düne kadar almamıştım tabi ki. peki benim kızım marifetini kime gösterdi dersiniz, babasına! akşam birlikte yine çıngırak çalışması yaparken babası çıngırağın birini alıp sallamaya başladı, bizim zilli de pür dikkat babasının eline bakıp  sallamaya başladı. beni tahmin edersiniz tabi ki yine bir sevinçten ağlama durumu, ne de olsa çocuğum çıngırak sallıyor! :)
işin komik tarafı da sağ eline çıngırak veriyoruz onu da kullansın diye, biz sallıyoruz o da bakıp yine sol  elini sallıyor:)) çıngırak olan sağ el sabit, boş olan sol el gidip geliyor:) öğrenecek öğrenecek, sağ elinin varlığını da öğrenecek :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder