2 Şubat 2016 Salı

+1 down çocuk doktorumuza msj

İsimleri deşifre etmemek için sildim, siz anlarsınız ;)



...... bey mrb. Öncelikle sizi dava işine sürüklemek gibi bi niyetimiz yoktu, sizden duydum ve üzüldüm inanın. Bugün de konuştuk ama ağlarken kendimi ifade edemiyorum, o yüzden burdan rahatsız edicem.sizin devreden çıkmanız için eşim de ben de elimizden geleni yaparız ki zaten muhtemelen sadece sizin tespit ettiğiniz durum oraya yanlış bi ibare ile geçti, biz bunu mutlaka düzeltiriz şüpheniz olmasın. Sizden şikayetçi değil,aksine memnuniyetimiz olur bizim ancak, çünkü siz farketmeseydiniz incinin down olduğunu hala bilmiyor olabilir ve gereken tedaviye başlamamış olabilirdik,ayrıca minnettarız.  Çocuğunuz var ve maşallah sağlıklı, eminim en çok eşiniz anlar beni, her tedbiri alıp, sağlıklı bi bebekle ilgili dünya kadar hayal kurarak 9 ay geçirip, doğum biter bitmez down olduğunu öğrenmek kabus gibi. 3 farklı doktor, 3 farklı il ve ilçe geziyorum her ay, üstüne rehabilitasyon ve inciyle akşama kadar fizik tedavi, eğitim , vs... siz kızınız elini ağzına götürmeyi öğrendiğinde muhtemelen ağlamadınız ama ben 1 saat ağladım. İnci de bu hayatı seçmedi, ben de... allah inancım tabi ki bu çocuk benim kısmetim diyor, ama eğer benim gibi yeğeniniz kistik fibrozis vefat etmişse, babanız kanser, ve aileler de destek yerine köstek oluyorsa, inci ve benim için zor bi hayat bizi bekliyor... sadece şikayetimizin nedenini anlayın diye rahatsız ediyorum,......   beye rapora istinaden her testi yaptırıp öğrenelim diye gidip, sağlıklı bebek cevabını aldıktan sonra hastaneden down sendromlu bi bebekle çıktım ben ve ...... bey bizimle iletişime bile geçmedi, ben kendim gidip konuştum belki ikna olurum vicdanım rahatlar diye.. sonuç, inci ve ben tek başımıza hayalimiz olmayan bi hayat yaşamak için çabalıyoruz..  durum değişmeyecek, inci düzelmeyecek ama ben bu davadan sonra vicdanen huzurlu olcam. Ve bunu bilmeye ihtiyacım var. Zamanınızı aldım, ama durumun sizinle ilgili kısmını düzelteceğimizden haberiniz olsun diye yazıyorum , birazcık bana hak verin diye... herşeye rağmen rapor konusunda yardımcı oldunuz, benden çok inciye iyi gelecek bu 45 gün.. çok teşekkür ediyorum size ve eşinize.. iyi çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder