23 Şubat 2016 Salı

+1 down karıncalar göçerken !

evet evet, geç kaldım farkındayım.. çünkü mutfağımı karıncalar bastı... ayten abla mutfağa gitti, "kız süreyya seni karıncalar basmış ya" dedi... allahım o kadar huylanırım ki bi de sinekti böcekti karıncaydı... o sesi duyar duymaz mutfağa bi girdim, yeni çıktım... ne halı bıraktım ne buzdolabı, ne bulaşık makinesi.. ne varsa çektim.. ama işin komik tarafı hiçbir yerde bir lokma yiyecek yok, ama karıncalar bildiğiniz yol yapmış balkondan mutfağa.. kapalı kapılardan geçmişler resmen... neye geldiğini bulamadım bari nerden geldiklerini bulayım dedim... balkonun neredeyse tavanına yakın bir yerden bi delik bulmuşlar, baya kavimler göçü gibi ordan çıkmışlar yola,mutfakta fink atıyorlar..

    ama naptık? bi alçı hazırlayıp, yuvalarını tıkamak zorunda kaldık, Allah affetsin artık.. kaynağını bulduk ama mevcutları temizlemek de çook uzun sürdü.. resmen mutfağa yaz temizliği yaptım bugün.. Ayten abla da sağolsun İnci ile ilgilendi de ben de işimi halledebildim...

   bugünkü konum neydi? savcı adaleti.. dün eşimi savcılıktan arayıp beni ifadeye çağırmışlar.. biz de İnci nin davası zannedip koşa koşa gittik bugün.. sağolsun Buse'miz var orda, eşimin tatlı akrabası.. o ilgilendi... bi bakıyoruz İnci nin davasından farklı bi savcı çağırmış beni.. benim kafamda ne senaryolar, ne senaryolar.. diyorum ki kesin savcıyı değiştirdiler, araya adam soktular, bizim işi tongaya getirecekler filan.. içeri girince aydınlandı bizim mesele..

    eylül döneminde okula giderken bigün benim telefon tanımadığım birsürü numaraya maruz kalmıştı, sonunda da biri insaniyet namına durumu açıklamış, benim adıma sahte bi hesap açıldığını söylemişti.. velhasıl gittik şikayetçi olduk.. bu durum o durummuş meğer.. sağolsunlar hızlı adalet sistemimiz daha yeni çağırmış beni ifadeye.. vay efendim bu sitenin kurucusu japonyadaymış, yok efendim orayla yazışmak zorunda kalacaklarmış,çok masraflı bir işmiş... miş miş de miş miş.. "siz beni vazgeçirmeye mi çalışıyorsunuz" dedim savcıya, "evet" dedi.. sanki cebinden verecek parayı.. ben bu devlete her ay vergimi ödüyorum,yazışma dediğin şeyin parası neymiş ki? resmen adam uğraşmak istemedi anlayacağınız.. "sizin eşinizin başına gelseydi" diyorum, vazgeçirirdim" diyor... "ben vazgeçmiyorum "dedim.. "bütün gün boyunca saçma sapan aramalar alan, saçma bi siteye hesabı açılan, bu yüzden de hamile iken günlerce üzülen bensem eğer ben bu davadan vazgeçmiyorum" dedim.. adam sinirli sinirli aldı ifademi,sonunda da lafını söylemeden edemedi, "takipsizlik çıkar bundan" !!! resmen kararını işlemi başlatmadan verdi.." şüphelendiğin biri var mı" diyor... ya ben bugüne kadar kaç farklı ilde ve okulda çalıştım, bir sürü öğrencim birsürü öğretmen arkadaşım oldu.. branşım da matematik.. beni sevmeyen çok öğrenci vardır, ne bileyim kim yaptı? 

    adalet istemek için bile gidemiyoruz bazen, orda bile vazgeç diyorlar! vazgeçmiyorum arkadaş... hakkımı ararım ben! kim yaptıysa çekecek cezasını...  umarım İnci için beklediğim adalet de buna benzemez!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder