16 Şubat 2016 Salı

+1 down misafir meselesi...

yok olmuyor azizim,ninni söylemek kesinlikle yetenek meselesi... hele ben söyleyince inanılmaz bir dram doğuyor,inci bile gülüyor :) ben başlıyorum " dandini dandini dastana " danalar daha bostana girmeden benim çocuğum kikir kikir gülüyor :) o yüzden pes ettim kardeş, açıyorum ninni makinesini, uyutuyorum ...

    bugün keyifliyiz,çünkü ziyaretçilerimiz vardı,güzel vakit geçirdik... tabi ki önce Ayten teyzemizle güne başlıyoruz. onunla kahve içmeden zaten bize gün aymıyor :) sonra cuma günü gelemeyen cuma teyzemiz geldi, bir güzel de öğlen kahvesi onunla içtik.. sonra da Remziye teyzemiz geldi, 5 çayımızı da onunla içtik..ooh değmeyin keyfimize...

    misafir severim ben... ama nasıl biliyor musunuz? 10 gün aramasam da 11. gün sitem etmeden kapıma gelip sarılanı severim. evime gelirken benim dağınıklığıma,temizlik yapıp yapmadığıma bakmayanı severim. çat kapı benden hazırlık beklemeden bi kahveye geleni severim. karnı açsa önüne zeytin peynir koysam yiyecek misafiri severim.. "sen salla çocuğunu ben fincanları mutfağa bırakıyorum" diyen Remziye teyzemizi, fincanlarımızı yıkayan Esen ve Ayten teyzemizi seviyoruz.. gelirken arayıp " eczaneden,marketten kasaptan bir şey lazım mı? " diye soran cuma teyzemizi öpüyoruz kocaman.. gelip inciyle oyun oynayan " sen ne işin varsa hadi kalk yap" diyen ayten teyzemizi kocaman kucaklıyoruz... evimize girer girmez inciyi sevmeden banyoya koşan ve elini yıkamadan onu öpmeyen Esra teyzemize notumuz var, artık biz de ıslak mendilsiz gezmiyoruz,seninkilere sulanmayacağız artık :)her fırsatta arayıp "pınar inci kabız oldu napim?" gibi saçma sorularıma cevap veren yol gösteren pınar teyzemizi seviyoruz:) kızımın fotosunu görüp "aarkadaşım " diye seven duru'muzu ve annesi Sevcan'ı kızımı sevmeye bekliyoruz:)  ve soruyoruz,kemana ne zaman başlarız :) ikizlerin cicilerinden bize ayıran Sevim teyzemiz var ki,aldığı moda harikaları için kocaman öpüyoruz...

    kısacası ,bizi biz olduğumuz için sevenlere kapımız hep açık,güler yüzümüz halihazırda sizi bekler. ama sağı solu inceleyip kapıdan çıkar çıkmaz evimizi ve bizi eleştireceklere de diyecek lafımız yok,gelirler ve giderler :) 

    bir de güzel teşekkürlerim var..çocuğumu yadırgamadan seven,şimdiden çocuğuna arkadaşı olarak öğreten, marifetmiş gibi kimseye dedikodu olarak anlatmayan, bize destek olup bizi dinleyenlere kocaman teşekkürüm var... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder