6 Şubat 2016 Cumartesi

+1 down önyargı

 ben bolca maruz kalırım önyargılara.. çocukluğumda okumaz bu dediler,çok sessizdim çünkü,çok konuşmadığım için dikkate de almazlardı,tabiri caizse küçük görürlerdi. ama okudum,yüksek lisans bile yaptım, nasıl hırslandırdılarsa beni :))

anneciğim kendi diker giydirirdi eskiden.. çok tutumluydu. hiç hayır demezdik abimle, ne dikerse giyerdik. çarşıdan pazardan her gördüğümüzü istemezdik.. o zaman da sosyete değiliz diye dikkate almadılar :)  hala dikse yine giyerim valla.

tellerim vardı, gözlüklerim de harry potter gibiydi:) üniversiteyi kazandım, babam yazdırdı yurda,yurttan başka bi yerde kalmayayım diye de "kimsemiz yok burda, süreyya ya evci izni filan yok "dedi, 4 sene aynı odada uyudum:) velhasıl yurtta ilk günüm, çekinerek indim yemekhaneye, bi masa boştu oturdum hemen. yandaki kız " hoşgeldin ,yeni mi kazandın?" dedi. "evet" dedim. "nerelisin" dedi, "Tekirdağ" dedim. "tekirdağlılar güzel olur derler, sen istisnasın herhalde" deyiverdi :)  ağlasam olmaz, kalkıp iki tokat atsam hiç olmaz, yemeğim boğazıma dizile dizile yedim, odama gidip bi saat ağladım :) sonra intikam aldım mı, ilahi adalet tecelli etti diyelim:)

sonra o sessiz kıza bişeyler oldu, birden yırtık oldum ya kız :) insanlar tanıdıkça, güzel ve güçlü dostlar edindikçe güçlendim. en son yurttan ayrılırken, kardeşim gibi sevdiğim birsürü dostum, senelerdir beni arayıp halimi hatrımı soran tatlı Müdüremiz Cemile ablam var.. 


kısacası önyargılarınızla, egolarınızla, nefretlerinizle beni güçlendirdiğiniz, o sessiz kızdan beni yarattığınız için teşekkürü bir borç bilirim :)

artık daha da güçlüyüm.. dünyalar tatlısı down sendromlu bi kızım var .. ve bugüne kadar verdiğiniz güç bunun yanında bir hiçmiş meğer.. kızımın bana verdiği güçle dünyayı sallarım artık.. o nedenledir ki, çok şükür kimseye ihtiyaç duymadan geldik bugünlere, bundan sonra da duymayız alimallah... mesajım şudur ki, iyi günde kötü günde yanındayım diye söz verdiğim tek insan eşimdir, kötü günüme de istemem ondan başkasını( ailem üstüne alınmasın, onların yeri bambaşka ;))    o yüzden iyi günümde beni itenler, bugün tutmasın, gücümüzü izleyin yeter :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder