14 Şubat 2016 Pazar

+1 down başarı sevgiden geçer!

günün rengi pembe...dur dur kapama hemen sayfayı :) sevgililer günü diye sevgili nutuğu atmayacağım .. ama yanı başımda sevgiliden çok daha sevgili bir melek uyuyor, bana yazmak için zaman tanıyor :)
    
    bu senenin bolca duyduğunuz bir sloganı vardı," ne yaparsan yap aşk ile yap..." pasta yap, çamaşır yıka, temizlik yap ama severek yap. sevmeden yapılandan hayır gelmez vesselam.. biz de öyle yaptık,severek evlendik...

    eşim benim lise arkadaşım. benim içimde sevgi varken o benim yüzüme bakmıyordu ama neyse :) yıllarca arkadaş kaldık, birlikte dersaneye gittik, aynı okulda okuduk, beraber ders çalıştık, ama o zamanlar aşk daha güzelmiş meğer... hele de söylenmeden hep içinde kalanı var ya, en masumu oymuş... hiç söyleyemedim.. birgün geldi üniversite için başka şehirlere gittik, uzun yıllar görüşmedik.. birgün doğum günümde mesajlara cevap verebilmek için kontör ( hey gidi kontör vardı eskiden) almaya indim çarşıya. bi baktım karşıdan geliyor. size yemin ediyorum yüreğim ağzımdan çıkacak sandım,ki yıllardır da görmemişim.. ayaküstü merhaba nasılsın faslı yaptık ama aklım orda.. dönüşte de karşılaşınca bu bir işaret dedim.. o güne kadar da eskiden face kadar meşhur olmasa da bi sosyal paylaşım sitesi vardı,orda konuşmuştuk,numaralarımızı almıştık. 


    o gece saat 23:57 de ,"3 dk zamanın var doğum günümü kutlamak için" diye mesaj attım.. kontörler kıymetli o zamanlar, nasıl kıymışım bak :) o mesaj her güzelliğin başlangıcı oldu.. bekledik okullarımızın bitmesini. uzuuun zaman görüşemedik,kavgalar ettik ama pes etmedik. sonra ben taaaa Hakkari'ye atandım, o yine bekledi, oraya bile geldi peşimden.. bırakmadı.. 


    ve evlendik.. sevgiyle yaptık herşeyi.. şimdi dünyalar güzeli boncuğumuz var.. onu da sevgiyle büyütüyoruz.. her fırsatta öpüyoruz, gülümsemesini gördükçe daha çok seviyoruz.. bu aşkın tarifi yok.. biz bu kızı da sevgiyle yetiştirip çok güzel şeyler başaracağız... 


    down anneleri grubunda bir arkadaşım bana dedi ki dün, "hiç mi dibe vurmuyorsun?" vurdum,çok vurdum ama çıktım.. şimdi sadece onu seviyorum, o hep beni yüzeye çıkarıyor... iyi ki varsın sevgi kelebeğim,İnci'm...


1 yorum:

  1. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah. Bu güzel sevgi sözcüklerini incinin gün ve gün gelişimini benim küçük meleğimde dinliyor teyzesi. Ben iyi şeyler yazdığını görünce yüzüm o gülüyor veee benim prensesimde de bir tebessüm ve ardından bir gülücük .incinin gelişimi kızımın bir hikayesi oldu artık ;)) oda can kulağiyla beni dinliyor. ..

    YanıtlaSil